High socks

Ja HM har/hade sånna, tror jag sett liknande på lindex eller kappahl. Annars så finns de på internet, lättare att beställa.. de flesta klädaffärer har hemsidor oxå=)
Qui dormit, non peccat
Jo jag har kollat på hm, ginatricot och lindex hemsidor men har inte hittat just sånna.
Har även varit i ett antal butiker och kolla men inte hittat.
Mycket intresserad av sånna nu till varmare väder.

tradera och shock finns det strumpor på, shock ligger i sthlm och gbg tror jag men har näthandel oxå.
Qui dormit, non peccat
Såg mer ut som stay-ups…? Kolla nätbutiker som säljer Leg Avenue-produkter.
Vänliga hälsningar
Cindy
Om du "orkar" beställa finns det garanterat på ebay. De tillhör inte nåt särskilt märke, kanske?
Ser ju lite ut som fotbollsstrumpor. Jag brukade ha sådana (fast svarta med vita ränder) tillsammans med svart kortkort på mellanstadiediscon när jag var yngre.
Knästrumpor från shock brukar inte vara så tjocka som de på bilden verkar vara. Åtminstonde har de knästrumpor jag köpt därifrån varit av den tunnare kvalisorten.
Men kolla runt, det ska nog gå att hitta. Jag hittade helsvarta knästrumpor på GeKås, t.ex.
_No way! Yes way!
Det är det att jag inte kan beställa.
Morsan skulle bli galen. Och vill helst se och "känna" innan jag köper.
#7 Så synd. Du skulle säker kunna få ett par för 50-100 kr annars.
De finns på American Apparel på Kungsgatan i Sthlm. :)
#9 ska kika :D
#10 Butiken ligger precis i hörnet där vid Kungshallen mittemot Hötorget. Det finns även en butik i Bruno-gallerian på Götgatsbacken (T-bana Slussen).
Lycka till! 
#11Okej! tack!
Det var precis sånna jag ville ha!
Skulle vara bra med lite mer färger kanske men ska dra in sen och kolla :D Tusen tack :)
Gillade deras kläder i övrigt oxå.
om någon mer vet så skicka gärrna länk (:
Shock, Odium Clothing eller Blue Fox borde ha, fast kanske i andra färger då.
#13 Ska kolla direkt.
andra färger är kul ju ^^ Menade såklart inte bara vita :D