Mangoparfym?
Förr hade Yves Rocher en mangoparfym som jag älskade men dom har den inte kvar! Vet ni någon god mangoparfym där ute som jag missat??
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag har tyvärr ingen bra koll alls då jag själv är allergisk, men det verkar finnas en del på nätet att köpa iallafall. Tyvärr kan jag inte komma med någon personlig rekommendation.
Jag kom att tänka på att märket Library of Fragrance, eller Demeter som det också heter, brukar ha lite annorlunda dofter och gjorde en enkel google-sökning. Mkt riktigt visade de sig ha även en Mango-parfym. Jag har tyvärr aldrig luktat på den och vet därför inte om jag kan rekommendera den eller ej, men någon annan här kanske vet? Om inte annat, är den inte särskilt dyr…
Tack för hjälpen! :)
Den jag älskade var så liten och billig. Kostade typ 36:- för en liten flaska… Vi får se vad det här ger.
Sajtvärd på Iller.ifokus
#3 Varsågod! Hoppas att detta blir en ny favorit. :)
Tror att det kan bli svårt att hitta en doft som är lika billig som den du brukade köpa, det verkar ju trots allt som det var ett tag sedan den fanns på marknaden… :/

Googlade på "mangoparfym" och det dök upp en hel del siter, så du kan ju kika och se om du hittar något du gillar :)
Några av de siter som dök upp:
nordicfeel.se
parfym.se
parfymhuset.se
shopping4net.se
Kanske du kan kolla med Makeupstore, Åhléns m.fl. om du inte vill handla över nätet
#5 Jag brukar kika in på alla "natur shopper" och se vad dom har i mangoväg. Jag vill inte ha en speciellt konstlad lukt utan en naturlig mango ;) Kanske svårt att få fram :P
Jag ska kika vidare.
Sajtvärd på Iller.ifokus

#6 Vill du, liksom jag, ha naturprodukter så kan jag tipsa om oriflame (som dessutom inte är djurtestade). Dock vet jag inte vad de har i mango-väg, men kan ju va värt att kolla :)
#7 Ja, men så dum jag är! Förut (när jag var lite mer intresserad av smink) beställde jag alltid mina saker från oriflame ju! Tack för tipset!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#7 Så lite så. Själv köper jag, i princip, enbart från oriflame
har inte bodyshop någon oljespray med mangodoft
jag brukade använda deras papya förut har dock inte haft råd att köpa en nu men det är bra och snäll mot miljön och kroppen dock kankse lite dyra så vill man ha återfuktad hud så kan detj u vara värt att pröva