Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 15170 ggr
Rorosjons
2009-12-28 12:33
0

Bulle

Hör ständigt detta om bullf***a, ursäkta, på skolan och på stan och hör att väldigt många undras över hur och varför får man denna bulle?
Hur får man bort den?

Blev ganska nyfiken om varför och hur dem förekommer.
Och hur får man bort den, OM man nu kan få bort den?

Hur ställer ni er till detta tjat om bullen där nere?
Vad tycker ni om den?
Är den äcklig för er, jobbig eller kanske något positivt för er?

[Tassy]
2009-12-28 12:57
0

Bullfitta stör inte mig ett dugg, extra stötdämpare Cool vem bryr sig om man är snygg där nere? Man ska inte titta på den ändå. Komforten är det som räknasTungan ute

Rorosjons
2009-12-28 13:16
0

#1 Haha, stötdämpare =P bra där ^^,
Men om man tänker så här då, man får en kommentar av killen att det är stort där nere, hur ställer du dig till det då =)?
Komforten ja =P

elyse
2009-12-28 13:43
1

#2 Varför skulle en kille kommentera det? Det är ju inget man kan ändra på, precis som att killen kan ha fula öron, men det skulle väl inte falla dig in i att kommentera det?

Bergspuman
2009-12-28 14:33
1

Killar brukar visst kommentera sånt … Har hänt mig …

Sedan var det en som kommenterade, medan vi var intima, att GUUUD vilka stora fötter jag hade. Men han fick respass efter det.

Alltså man BÖR inte kommentera, men vissa är ohyfsade o gör det ändå…

Men bulle har man eller har inte. Vissa har vassa höftkammar, andra inte. Somliga karlar har den till hö, andra till vä. Vad göra liksom. Det är som det är.

bfee
2009-12-28 15:17
0

Alltså en bullfitta = extra stötdämpare?

Njae…

En bullfitta är även då blygbenet står utåt mer än "utan bullfitta", o det är då ingen stötdämpare, det kan göra ont o vara ivägen. Men man hittar la sina knep för det med… ;)

elyse
2009-12-28 17:50
0

#4 Men om man känner killen bör man väl veta vad han går för innan man visar sig naken för denne?

Bergspuman
2009-12-28 20:29
0

#6 Vad menar du? Klart att det kan förekomma att killen kan vara taskig FASTÄN man känner varandra väl. Och FASTÄN han annars alltid har varit snäll och ömsint.

Sedan händer det rätt ofta att folk har sex efter första, eller andra, eller tredje dejten, dvs. innan de känner varandra väl.

Jag vet inte riktigt hur man ska försäkra sig om att just den människan, vare sig man känt varann i 15 år eller i 15 dagar, eller 15 timmar, INTE är sorten som är kapabel att öppna munnen och säga något taskigt vid fel tillfälle när självcensuren inte är påslagen.

[Tassy]
2009-12-28 20:57
0

och i andra fall fattar dom inte att man kan ta illa upp. Hände mig :)

elyse
2009-12-28 22:41
0

#7 Om man känner varandra väl så menar jag att man borde ha upplevt om personen är väldigt impulsiv i sitt sätt att vara/tala. Men det är vad jag tror/tycker/upplever och jag har heller inte haft sex med en främling så en sådan situation kan jag inte uttala mig om.

StickyKitten
2009-12-28 23:04
0

Jag såg på tv någon som fettsög sin bullfitta. Sen vart hon nöjd.

Men det är som med allt annat, vissa tycker att det är sexigt, andra inte, ytterligare några bryr sig inte ett dugg.

[Tassy]
2009-12-29 01:07
0

Förvånad man kan verkligen gör allt för pengar Foten i munnenObestämd

Saga85
2009-12-29 03:49
0

I min umgängeskrets har jag aldrig hört någon klanka ner på bullfittor - vare sig kvinnor eller män. Det känns ju lika naturligt som att många killar har snea kukar.

Vissa människor har inget hyfs. Och vissa förstår inte att de sårar. Eller så förstår de och gör det för att hävda sina egna osäkra jag. Det är bara att stå upp, säga ifrån och slutar h*n inte är det tack och adjö.

[Tassy]
2009-12-29 03:54
0

Tack och lov att vi är olika formade, jag föredrar snea Flört

Rorosjons
2009-12-29 14:55
0

#3 Killar så som tjejer kan slänga ur sig de mest oanade saker. Det slinker helt enkelt bara ur munnen.

#4 Och om man nu måste så bör man tänka igenom noga innan man uttalar sig. Lätt hänt att man bara kastar och tänker sen.

#5 En bullfitta kan vara så som du säger, benet är utväxt. men det kan även vara en fettsamling av något slag så som #10 sade så finns det dem som fettsuger sig där nere för att bli av med bullen.

#8 Dem tänker med slangen brukar jag säga =)

#10 Sjukt vad man tar sig till, fel att bara vara naturlig =). Det är 99% av alla lägen det vackraste, finaste man kan vara. Visst kan kirurgi göra en finare, men vad blir följderna? Det kan bli katastrof i framtiden.

#12 Precis, bullfitta är inge ovanligare än snea kukar =P

#13 Haha, skulle vara konstigt om alla såg likadana ut =S haha

Gerbilflicka
2009-12-29 21:29
0

Det har omradet ar nog det enda som jag ar forvanad over hur mycket folk bryr sig om! Fast jag saklart har massa andra komplex att oroa mig over. :)

Sjalv har jag aldrig stort mig det minsta pa mitt kon, utseende eller funktion eller nagot annat, haha. Vet inte om jag ar "ful" eller "onormal" i andras ogon ens en gang, men ingen har kommenterat och jag har verkligen noll komplex for det ocksa.

Aviendha
2009-12-30 16:30
0

Har bara hörtt ordet som en beskrivning, varken positivt eller negativt laddat för min del. Precis som att vi kan ha blygdläppar i alla de former, färger och konsistenser så kan ju även området ovanför se olika ut :)

Kanske skulle störa mig på det om det såg ut som om jag hade en tennisboll innanför ett par tights men annars så är jag nöjd.

regskylt
2010-01-01 17:44
0

Har aldrig hört någon klagat på "bullfittor". Förstår inte varför folk orkar komentera och bry sig, det är väl inte så stor skillnad mot andra underliv?

[Nötis]
2010-01-02 02:35
0

jag tycker synd om kvinnor/ tjejer som får höra ifrån killar att det är "fult" och "äckligt" och typ "men fan du är ju svin konstig! kunde du inte ha berättat att du hade bullfitta innan elr?"  för, lets face it, det finns ben därunder, det kommer vi inte ifrån. Och smala kvinnor/tjejer sticker det ut på. Oavsett om dom vill det elr inte.     Det är synd för dom kanske börjar tycka illa om sig själva eller må dåligt bara för att dom tror att dom har en sk. "bullfitta" och att dom inte vågar visa sig nakna pga det.   Det finns såna, tro mig. Hade en par st i min klass förut som va lite halv nerviga för att visa sig utan stora badshorts på badhuset för att dom trodde att folk skulle peka och kolla om dom gick i bikinitrosor :/

Rorosjons
2010-01-02 13:46
0

#18 Ja sånt är ju inte alls bra =/