OT: Tassy!
Jag hittade dig på Facebook! 
Jag blev jätteförvånad, men vi har tydligen 12 gemensamma vänner 
Hihi.
/Druke
Wow, där ser man hehe
Nu blev jag ju nyfiken!
Jag heter Thereéce Danielsson
(Jag tror det är tillåtet att uppge sitt eget namn såhär?)
Jo det är tillåtet att ge ut sitt eget namn ja :) Det är andra man inte får offentliggöra hur som helst :)
Jag känner inte igen dig på rak arm, men jag ska kika och se om jag blir nåt klokare :)
Men! Hela gamla estetargänget är det ju vi har gemensamt

Men jag känner igen dig på bilderna också, gick du på friskolan här uppe i norr? Var du med på scenis? haha frågorna haglar här :D
Haha, jag vet! Jo, jag gick första året på Freinet och då var jag med på sceniska :D Sedan flyttade jag ner till Norrköping…
Vi gjorde en uppsättning med inspiration från Gökboet. Vad hette den…? "Shit, men (…)" Känner du igen det? :P
#6 Shit - jag försökte iallafall ;)
Då vet jag vem du är :D
#7 Ja, just det! Tack 
Men då vet ju jag vem du är också! (Tror jag)
Var du blond och hade lite kortare hår? En mer… modern frisyr, eller vad jag ska säga? :P Gud, jag kanske blandar ihop dig med Mia också (när det gäller frisyren)?
Hur som helst vet jag bara en med ditt namn som var med på sceniska det året - så det borde ju onekligen vara du! ;)
Jag känner dock inte igen dig på korten du har på Fb :S Men jag kanske har ett dåligt fotografisk minne! ;D
Ahh! Ja, precis! 
Fräsig frisyr, btw 
Hahah, det är ju en sådan löjligt liten chans att jag skulle råka på just dig här också! Intressant 
aha hehe :)
Ja det var roligt att hitta dig här :)