Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 5564 ggr
[Vargnatt-]
0

Så härligt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ungefär två år sedan bestämde sig jag och sambon för att gå ner i vikt. Jag är 180 lång och har alltid varit ganska smal men sedan lyckades man lägga på sig en hel del när man blev sambo, myskvällar och allt sånt :P.

Men nu, två år senare ungefär är jag så glad! Jag har gått ner runt 17 kilo och mår så mycket bättre, jag trivs bättre med min kropp och skäms inte mer. Det är så härligt.

Kommer en före och efter bild här, här är jag då för 2 år sedan ungefär.

[Vargnatt-]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och taget nyss :)

Aviendha
0

Oj, vilken skillnad! Fast jag tyckte du var jättevacker innan med :)

Jadu, det är alltför lätt att bli "sambotjock" ;) Men vad kul att ha åstadkommit en förändring och målsättning, och såpass bra med! Grattis!! :)

Aviendha
0

Fö. var du skrämmande lik min lillasyster i ansiktet på kortet i #0 Förvånad

destroyed
0

du ser jättesnygg ut!!! mycket har du att tacka aramis för också:P alla promenader som han kräver;)

[Vargnatt-]
0

#2 Tack så mycket :)  Haha ja det är ju det med alla myskvällar och saker man hittar att fira och annat :P.
Att jag var lik din lillasyster tänker jag anta är en bra sak ;)

#4 Tack! Ja visst är han en av de största anledningarna att det  gick så bra :D Min lilla björn, allt bus och promenerande :P.

LinaK
0

Jätte bra gjort ju! Grattis eller vad man nu säger Flört
Jag har också gått upp en massa kilo sedan jag blev sambo.. gaaah! Varför blir det så egentligen? Tungan ute

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Vargnatt-]
0

#6 Tack :)

Haha ja det blir väl lätt att man hittar massa anledningar att köpa hem lite extra gott ;) Och sen går det av bara farten :P

Aviendha
0

#5 Ja, jag tycker om min lillasyster och hon har en fantastisk utstrålning så ta det som en komplimang vettja :)

ChristineL
0

Vilken skillnad! Syns både i ansiktet och armarna!

[Vargnatt-]
0

#9 Tack :) Ja det märks i kroppen också måste jag säga, hur jag mår och så, orkar mycket mer och är allmänt gladare :)

Forced
0

Vilken skillnad! :) Bra kämpat tjejen!   Glad

[Vargnatt-]
0

#11 Tack :)

LinnB
0

Verkligen skillnad! Vad härligt för dig… som sagt, bra kämpat! :D

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?