Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 7001 ggr
PillanN
0

Vänner på iFokus?

Det finns en hel hög med trevligt folk här på iFokus Glad

Därför undrar jag,är det någon/några här som faktiskt funnit nya goda vänner på så vis att man pratar via msn,telefon eller träffas?

fibro
0

Nä, vet du vad, inte vill man ha dem så in på livet…

Nääärå, skoja bara. Jag är oxo rätt ny här men kan tänka mig att man kan knyta ganska täta band här…Flört

Mycket trevligt folk finns det….

PillanN
0

Ha ha ha,jag höll på att trilla av stolen när jag läste det första till jag skrollade ner!

Ha det bäst!

fibro
0

Huj, uj, uj,  kära nån…sadla stolen genast så sitter du vant och tryggt , jaaadå  Flört

AnneN
0

Japp jag har fått flera nya vänner genom iFokus, de flesta har jag kontakt med både på iFokus och msn, en del även via telefon och några har jag fått förmånen att träffa i verkliga livet också Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

fibro
0

Härligt Flört

Jenahbella
0

jag har hittat :) bland annat telefonkontakt :)

ChristineL
0

Jag har hittat ett par stycken! Sen så tycker jag att många här känns som vänner. Genom trådar som skrivit har man ju "lärt känna" en del, även om man inte pratar privat.

Maria
0

Jag vill helst vara anonym så här på nätet i den mån det går så jag har inte hittat några eller sökt för den delen heller.

Däremot har man väl dragit på sig några digitala ovännerFlört

/Maria

HannaM
0

Jepp.. hittar ständigt nya vänner via ifokus=) Har hälsat på många olika människor och även fått en väldigt nära vän som jag åker och hälsar på ofta. Och så senaste tillskottet som är en alldeles alldeles underbar människa som jag har turen att få träffa när jag hälsar på den andra vännen.

exitingsvillemo
0

Jag har fått en del nya vänner, vissa som jag pratar nästan dagligen med via MSN.

Håller med #8 oxå, har även fått ngn ovän ;)

Emelie-E
0

Finns några få som jag "pratar" med lite ibland utanför iFokus. Men det är inte så mycket mer än så =)

hus-musen
0

jodå jag har hittat trevligt folk som jag träffat och en del som jag har kontakt med via mail och msn=)

Qui dormit, non peccat

Tussebus
0

Har kontakt med en tjej härifrån iFokus på msn men inget mer än så. Har ju träffat några från "min" sajt och det var trevligt iofs :-)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

[Katteeen]
0

Har pratat med ett antal stycken i pm och en del på msn, men jag har inte träffat någon från iFokus förutom styvsyrran ;)

Michiis
0

Jag har fått många vänner ifrån iFokus. Och dom har jag också på msn och så skriver man väll sms/ringer på mobilen också ^^
Har träffat några (:

// Michis

LinnB
0

Jadå, jag har fått nya vänner via iFokus som jag träffar då och då. :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Tatsja
0

Jadå, men har kontakt här på iFokus och en och annan per telefon. Det var en gammal vän som tipsade mig om iFokus. Då hade jag inte träffat honom på minst 20 år.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

LinaK
0

Ja tog hand om en tjejs kisse i 3 månader (hon skrev på katter iFokus och bad om hjälp) sedan dess har vi hållt kontakten med lite mellanrum men jag anser att vi iaf har skapat en ny kontakt =)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

PillanN
0

Jag har oxå haft äran att få nya vänner på iFokus och dessutom i södra delarna av Sverige där jag nu mer bor.Har pratat med flera via telefon och även träffat.Glad

Aviendha
0

#9 Kyss

Som Christine sade så lär man känna en hel del genom trådar, och även om jag inte pratar privat så blir de ett slags vänner de med. Ett litet fåtal har jag träffat irl, då genom iller och jag har fått ett par riktiggt härliga vänner genom iFokus den vägen, och det är jag ruskigt glad för. Tänk om jag gått miste om dessa? Usch, vad trist livet hade varit då!