Nä, vet du vad, inte vill man ha dem så in på livet…
Nääärå, skoja bara. Jag är oxo rätt ny här men kan tänka mig att man kan knyta ganska täta band här…
Mycket trevligt folk finns det….
Ha ha ha,jag höll på att trilla av stolen när jag läste det första till jag skrollade ner!
Ha det bäst!
Huj, uj, uj, kära nån…sadla stolen genast så sitter du vant och tryggt , jaaadå 

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Härligt 
jag har hittat :) bland annat telefonkontakt :)
Jag har hittat ett par stycken! Sen så tycker jag att många här känns som vänner. Genom trådar som skrivit har man ju "lärt känna" en del, även om man inte pratar privat.
/Christine
Jag vill helst vara anonym så här på nätet i den mån det går så jag har inte hittat några eller sökt för den delen heller.
Däremot har man väl dragit på sig några digitala ovänner
/Maria

Jepp.. hittar ständigt nya vänner via ifokus=) Har hälsat på många olika människor och även fått en väldigt nära vän som jag åker och hälsar på ofta. Och så senaste tillskottet som är en alldeles alldeles underbar människa som jag har turen att få träffa när jag hälsar på den andra vännen.
Jag har fått en del nya vänner, vissa som jag pratar nästan dagligen med via MSN.
Håller med #8 oxå, har även fått ngn ovän ;)

jodå jag har hittat trevligt folk som jag träffat och en del som jag har kontakt med via mail och msn=)
Qui dormit, non peccat

Har kontakt med en tjej härifrån iFokus på msn men inget mer än så. Har ju träffat några från "min" sajt och det var trevligt iofs :-)
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken
Har pratat med ett antal stycken i pm och en del på msn, men jag har inte träffat någon från iFokus förutom styvsyrran ;)
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Ja tog hand om en tjejs kisse i 3 månader (hon skrev på katter iFokus och bad om hjälp) sedan dess har vi hållt kontakten med lite mellanrum men jag anser att vi iaf har skapat en ny kontakt =)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Som Christine sade så lär man känna en hel del genom trådar, och även om jag inte pratar privat så blir de ett slags vänner de med. Ett litet fåtal har jag träffat irl, då genom iller och jag har fått ett par riktiggt härliga vänner genom iFokus den vägen, och det är jag ruskigt glad för. Tänk om jag gått miste om dessa? Usch, vad trist livet hade varit då!
Paulina