Spiral imorgon..
Imorgon ska jag sätta i en hormonspiral.
Har hört att man ska sätta i den i samband med mens eller så. Men jag har inte fått min mens och vet inte när den ska komma heller. Har inte fått tillbaka den än efter jag fött barn för ett år sedna, och blev gravid på första ägglossningen, gjorde abort för 4 veckor sedan.
Någon som vet om jag kan sätta i den imorgon? tror att jag ska ha mens snart, känns lite så. Tror jag. Min naturliga cykel innan graviditet var på ca 32 dagar..
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Hörrnu unga fröken,jag sa ju att du skulle hålla bena i kors..haha 
Det borde nog gå, men barnmorskan bör ta gravtest innan….
Bra att du valt hormonspiral, du kommer inte ångra dig.
Lycka till.

gummit gick ju sönder.. faktiskt :(
Gravtest ska tas imorgon. var exakt 4 veckor sedan imorgon jag gjorde abort, så enligt min naturliga cykel så är det inte dags för mens förens om några dagar.
Minns inte, var ju några år sedan jag satte in min, men det borde väl barnmorskan/läkaren ha koll på?
Paulina

jo, ska fråga imorgon. men jag är hypernervös nu :P
Det behöver du inte vara. Det går säkerligen lättare för dig som faktiskt fött ett barn att sätta in den än vad det gjorde för mig, och det klarar du!
Paulina
#4. Hallå, hur gick det?

Nu är de gjort.
Det gick bara bra. Inga problem att få in den och det gjord eint eont, det kändes men inte ont. Har inte känt av något hellermer än som lite lite lite lite mensvärk i någon halvtimme efteråt. Ingen blödning än förutom en liten droppe precis när den var isatt.
Får se hur det går sen 
#7. Härligt. Hoppas du har samma tur som jag haft. Har inte ångat en sekund att jag satte in den 

# känns fortfarande jättebra. Har bara liiiiite bruna flytningar fortfarande. Får se om jag får någon blödning eller inte :P