En prick.
Jag upptäckte igår att jag har en mörk prick "där nere."
Det är ingen fästing… vad kan det vara? Den är väldigt liten. Ska jag kolla upp det hos Gyn?
Någon som haft liknande? Ngn som har en teori vad de kan vara? Kanske ngt irriterat i huden?
Mvh/ elin
/Elin

Har inte haft det tidigare. Så nej. :)
/Elin

födelsemärken kan ploppa upp senare i livet oxå.
Qui dormit, non peccat

Det kan ju vara en sån där leverfläck också.
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

kan även vara ett hårstrå som växt galet.
Qui dormit, non peccat

Jag lägger i alla fall mina pengar på ett födelsemärke =)
Sådana får man hela livet. Jag har faktiskt ett födelsemärke "där nere" så det är fullt möjligt.
Om det börjar göra ont så är det läge att höra med gyn vad dom säger om saken.
Eller så är det som #4 säger att det är en leverfläck, dom brukar stå ut. Om det känns som att det är något under så är det nog troligen som #5 säger att det förmodligen är ett hårstrå som växt lite tokigt.
Vi fick inte så mycket information att gå på, så det blir många gissningar =)
Om man rakar/vaxar bikinilinjen och dylikt kan ju hårstrån som sagt växa lite galet - de växer inne i huden. Senast igår fick jag berättat hur en upptäckt ett inväxt hårstrå, och efter en massa pill och skrapande drogs ett flera cm långt hårstrå ut!
Men annars tycker jag det låter som en leverfläck. De kan ju komma i alla möjliga storlekar och nyanser. Igår försökte min mamma skrapa bort en "fästing" på mitt ben (leverfläck) 
_No way! Yes way!