Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettpms
Läst 6575 ggr
CasperCo
0

trådigt,blod,brunt

fick nu ca 2 -snart 3 dagar efter mens   efter  överansträningning troligtvis av samlag eller onai ( allmän fråga)  lite blod som  kom ut i det va d nå liten blod grejs o  trådigt  blod,jag udnrar lite  är det  överanströning  eller kan det vara något som kommer eftermensen? för krot tund efteråt låg det kvar  när jag torkade mej men  det började  bli lite brunt.. kan  det vara att  nå kärl brister ?  gärna tips o råd,ska tillägga att min förra mens vart hattig denna mer normal varade runt 7 dagar sen  mer brunt ( va lite lite brunt kvar igår)

CasperCo
0

nu kom det  typ som när manh ar mens,nå slem grej   som brukar komma  så min fråga är kan man få eftersläntare ? varför kom det ut nu när jag  anströngde mej lite typ.. nu blöder  d inte mer utan blev mer brunt o så kom  det då som vid mens.. så   hur ska ajg räkna nu?  när ajg hade nästan 2 dgar brunt emellan  där?  nästan 9 dagar snart då  med mens..fast 2 dagar brunt typ

CasperCo
0

hade likadant en del vid 5 dagen med först brunt sen  rött igen o så brunt vid 7 dagen,o så nu likadant  typ vid 9 dagen snart då  så kan det bli ltei hattigt i slutet av mensen?

ChristineL
0

Det är normalt. Är antagligen mensrester.

CasperCo
0

tackar för svaret,ja för det känns som det är ltei ansträngt med vid  livmodern   nu,så  verkar vara lite mer mens som ska ut innan det helt är över.så mens rester kan yttra sig  röd brunt innan det helt  är över  då?  skulel du räkna det som 7 eller 9 dagars mens?