trådigt,blod,brunt
fick nu ca 2 -snart 3 dagar efter mens efter överansträningning troligtvis av samlag eller onai ( allmän fråga) lite blod som kom ut i det va d nå liten blod grejs o trådigt blod,jag udnrar lite är det överanströning eller kan det vara något som kommer eftermensen? för krot tund efteråt låg det kvar när jag torkade mej men det började bli lite brunt.. kan det vara att nå kärl brister ? gärna tips o råd,ska tillägga att min förra mens vart hattig denna mer normal varade runt 7 dagar sen mer brunt ( va lite lite brunt kvar igår)

nu kom det typ som när manh ar mens,nå slem grej som brukar komma så min fråga är kan man få eftersläntare ? varför kom det ut nu när jag anströngde mej lite typ.. nu blöder d inte mer utan blev mer brunt o så kom det då som vid mens.. så hur ska ajg räkna nu? när ajg hade nästan 2 dgar brunt emellan där? nästan 9 dagar snart då med mens..fast 2 dagar brunt typ

hade likadant en del vid 5 dagen med först brunt sen rött igen o så brunt vid 7 dagen,o så nu likadant typ vid 9 dagen snart då så kan det bli ltei hattigt i slutet av mensen?
Det är normalt. Är antagligen mensrester.
/Christine

tackar för svaret,ja för det känns som det är ltei ansträngt med vid livmodern nu,så verkar vara lite mer mens som ska ut innan det helt är över.så mens rester kan yttra sig röd brunt innan det helt är över då? skulel du räkna det som 7 eller 9 dagars mens?