Cerazette
Nån som vet om mensen kan försvinna när man äter dessa p-piller. Min är puts väck….Hmmm….

Jag har för mig att min kompis äter dom, och hennes är också borta. Men jag kan ta fel :P
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Ja, det kan den. Äter också Cerazette och då upplyste barnmorskan om att mensen kan försvinna helt eller så får man jätte små blödningar.
Så skönt att slippa mens och mensvärken 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
japp mensen kan försvinna helt :) en jobbarkompis till mig har inte haft mens på fem år nu :) och jag ät dem innan ja satte i min pstav så ja har inte mens heller :)
Heheheh….Så skönt i sånna fall. Har blött ganska mycket med dessa innan nu i ett års tid. Sen började mensen komma oregelbundet och vissa gånger var det knappt ingen mens alls. Medans andra gången jättemycket.
Men då kan mensen alltså bara försvinna så hux flux.
SKÖNT!!!
japp jag hade några oregelbundna blödningar i början med, men oftast enligt min barnmorska så förvinner mensen helt :)
Vad skönt. Jag började undra.
Visserligen glömde jag att ta en tablett och sedan hade min pojkvän och jag samlag. Men jag tog min tablett så fort jag kunde. Och jag känner mej inte gravid.
okej, kanske bäst att göra ett grav test iaf ? för att vara på den säkra sidan!
Ja det kanske. Men jag känner att jag inte är gravid. Har känt sånt innan mycket tidigt.
Men bara för att vara på den säkra sidan ordentligt så kanske jag ska ta och göra det.
precis :) kram!

Jag åt cerazette i ca 1 år och slapp mensen under hela tiden.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag har ätit det i några månader nu och i början blev det väll lite mens några dagar en eller två månader, men nu är den borta. Tror att jag kommer att få den snart för jag har ätit pillren varannan dag i några dagar för att få börja den nya kartan på en måndag. Jag tycker att det är ganska svårt att se vilken dag man ska ta, så nu gör jag som jag gjorde med dom gamla, tar från vänster till höger med plasten upp och folien ner. En kompis som åt cerazette fick mens var tredje månad.
Jag har ätit Cerazette i 3år och har inte haft mens en enda gång sedan jag började med det. Väldigt skönt att slippa det, hade mensvärk som ledde till att jag låg och spydde, så det var med cerazette som räddning sm jag slapp det.
Jag äter dem också, just för att jag ska få slippa mina jobbiga och smärtsamma menstruationer. Men i mitt fall hjälper det bara litegrann. Någon månad har den uteblivit ibland och det är en sån otrolig frihet! Skulle vilja slippa den helt!