Gästboken
Jag var inne på en personlig sajt och snokade. Där längst ner kunde jag läsa "Snälla skriv nåt i min hiskeligt tomma gästbok om ni tittar in- den lider så av ensamheten ;)". Kom då att tänka på att de flestas gästböcker nog inte är så använda som de borde vara.
Jag har bara ett enda gästboksinlägg och det är:
Hej, Jag vill bara ge dig ett extra varmt välkomnande till beroenden.ifokus
Mvh Kia, sajtvärd
(Jag gillar socker lite väl mycket, och dom har en bra sida om sockerberoende)
Detta enda gäsboksinlägg är mycket uppskattat av mej och jag skulle gärna vilja ha fler trevliga skriverier i min gästbok.
Nu undrar jag vad ni skriver i andras gästböcker.
Måste jag ha skrivit till/med personen i trådar eller kan jag skriva nått ändå?
Vad är det egentligen tänkt att man ska använda den till?

Haha, det lönar sig att skapa en tråd 
Jag använder varken PM eller gästbok. iFokus är ju som en gigantiskt gästbok, hehe.
_No way! Yes way!
Jag använder mig inte heller av gästbok :D
Det har hänt att jag använt någons gästbok. Det är roligt att glädja någon samtidigt är det roligt att få gästbokinlägg.

Det är en trevlig gest att lämna ett meddelande i Gästboken tycker jag. Man visar att man varit inne på en persons sida, då brukar jag ibland passa på att säga hej i Gästboken 
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Jag har berömt andras bilder eller bara sagt hej.
Vet inte vad det är tänkt att man ska använda den till 
Jag skriver aldrig i någons gästbok. Ytterst sällan PM. Nöjer mig med iFokus som det är :)
/Christine

har inte fått något gästboks inlägg. Inte heller skrivit i någons gästbok.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
Skriver väldigt sällan i gästböckerna

Jag brukar skriva i gästböcker om jag kollat i folks fotoalbum, men tyvärr så är det inte så många som laddar upp bilder.
Är sällan inne på andras sidor överhuvudtaget. Och de gånger jag är det är det nästan alltid för att jag ska PM:a personen. Men om jag är inne av någon annan anledning så har det hänt att jag skrivit något i gästboken. PM använder jag ofta, mest på grund av att jag är Medarbetare och Sajtvärd.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar