Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 3964 ggr
Kisemisen
0

Svagheter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla har väl svagheter, ellerhur?

_Ingen är ju perfekt.
_

Så dom som vill ska skriva antingen deras svaghet, och lägga upp en bild.

**_Oftast är det ju bara vi själva som ser våran egna svagheter.

_**Jag hatar min näsa.
Den är ful.
Och mina tänder, men det lägger jag inte ut bild på :)

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

StickyKitten
0

Jag tycker verkligen att jag kan vara riktigt ful ur vissa vinklar, så jag bjuder på den här bilden ( till höger). Ur andra vinklar ser jag bra ut, och även framifrån, så man får vara glad för det i alla fall.

Sen tycker jag inte att din bild visar några svagheter, ta en bild där din näsa faktiskt ser ful ut och visa istället… eller om du alltid ser ut sådär så sluta noja Glad Men det blir lamt om folk bara ska lägga upp snyggbilder på sina komplex.

Kisemisen
0

Jag ser inget fel på dig :O. Jag förstår inte ens varför du lägger ut en sån bild på dig när du inte ens har några svagheter, människa! :)

Jag tog den fulaste bilden jag hade och där man verkligen ser hur ful min näsa är.

Jag bjöd på den och det var svårt ändå för mig och lägga upp den.

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

[Vargnatt-]
0

Tycker ingen av er har några svagheter, ni är jättefina båda två :)

isa
0

Jag ser inte heller några svagheter. Jag tycker också ni är fina båda två.

AnneN
0

Min enda svaghet utseendemässigt är min övervikt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ChristineL
0

Men en sån här tråd finns ju redan?

Kisemisen
0

#6, inte vad jag vet?

ChristineL
0

#7 - Okej, nästan likadan :P  HÄR

Maria
0

Kan man kalla utseende som inte faller en i smaken för "svaghet"?

Svaghet tycker jag är mer på det inre/personliga planet.

Jag är i så fall lat men ser det både som en svaghet och som en styrka…Flört

/Maria

Kisemisen
0

#9, man får ju se det hur man vill.
Jag ser en svaghet också så som du säger personligheten och sånt, men när jag ser min näsa i en spegel så tycker ja att den gör hela mitt ansikte fult. Så det är ju också en svaghet. Enligt mig,

ChristineL
0

Jag är nog inne på samma linje som #9, svagheter hör mer till personligtIdet inre.

Så mina svagheter får bli dålig självkänsla och lathet/svårt att ta tag i saker.

[Vargnatt-]
0

Om man ser till personliga/inre planet så är det helt klart min ångest som är min svaghet.

isa
0

Jag tycker jag har många svagheter. Men jag är medveten om dem och jobbar på det.

Bra ordspråk: Att inse sina svagheter är en styrka.

Aviendha
0

#13 Då är jag ruskigt stark =)