Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 3748 ggr
Mitralis
0

Linedance i Avesta

Jag ska på Linedance i Avesta den 13 Juni och nu undrar jag om det är någon som vet hur långt det är till närmsta matställe från stället där Linedancen är. Det kommer att finnas en buffé där, men vi är ändå lite nyfikna på vad det finns mer för ställen att äta på.

Jag hittar tyvärr ingen Dans i fokus, så jag lägger det här eftersom det är mest kvinnor som dansar det =)

Musiken
0

Jag ar fran Avesta! :D Vart halls linedancen? Ar det i Parken? Om sa ar fallet sa ligger det nara centrum, och det tar bara nagra minuter att traska dit. Val dar sa har du nagra pizzerior, Sibylla och nagra pubar att valja mellan i matvag. Kinarestaurangen ligger pa vagen ner till stan ocksa, och det ligger en thai restaurang vid biblioteket :)

Avesta har inte direkt nagot stort utbud i matvag om jag ska vara arlig :P

Mitralis
0

Nu har jag rotat lite i det hela och fått fram "Linedansens dag 13 juni kl 10-24 i Avestaparken!"

Jag misstänkte att det kanske inte skulle vara det störsa av utbud i matväg så jag tänkte att det var bäst att fråga dom som vet. Pizzerior, Sibylla osv låter som helt okej utbud ändå =)

Musiken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Knapade ihop en liten karta ocksa (du hittar sakert en mycket battre pa eniro dock haha!), men pa det hela sa tar det inte mer an 3-4 minuter att ga in till stan :)

Liss
0

Ah, härligt. Min mor skulle också till avesta i år. Precis efter uppsala tror jag.. hum, hon är och far överallt på Line dancen :) Tyvärr har jag själv inte råd till det.

Men hoppas de blir kul! :) Tyvärr har jag inga idéer om mat. Men de borde ju finnas något i närheten ändå.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Mitralis
0

#3 Du berättar precis sånt jag vill veta =) Ungefär hur lång tid det tar till centrum och vad det finns att äta, kan inte bli bättre.
Jag har inte varit iväg på någon längre Linedance resa förut så jag har lite dålig koll, men rent generellt så brukar folkparker och sådana ställen kunna ligga lite konstigt till.

#4 Jag har för mej att vi hade tre ställen att välja på. Uppsala, Avesta och nått mer som jag inte kommer ihåg. Jag har inte varit iväg längre än till "grannbyn" förut, men den här gången så bjuder föreningen på bussresan, och då kände jag att jag kunde passa på. Och vem vet, nu när jag snart har tagit mej ända till Avesta så kanske jag kommer mej iväg på någon Linedancekryssning framöver. Det är kanonkul har jag hört =)

Liss
0

#5 Hehe jaa de låter trevligt. Min mor är som sagt på de allra mesta, så hon ska åka till Uppsala och direkt till Avesta eftersom dem är direkt efter varann eller något sånt :) Vad är de för förening du dansar igenom då? :) Vi jobbar för Korpen i Norrköping ..

Ja, Linedancekryssningen var rolig första gången jag var med. Men den här gången var de hela 3 dagar, vilket kändes lite mycket .. :)

Mitralis
0

#6 Jag är Thunderbootsare =)

Oj, var kryssningen tre dagar! Det tycker jag också lät lite mycket.

Liss
0

#7 Ahaa, sundsvall :) Ja ni kommer nog iaf få kul i Avesta.

Ja, brukar vara till åbo eller så annars. Men den här gången var de längre :) Så då blev de tre dagar. hehe.