Problem med att köpa BH
Jga lyckas aldrig få tag i en BH i rätt storlek. De är verkligen alltid för små så får man en "bula" som sticker upp som man trycker ned hela tiden.
Det är inte snyggt när det blir så… men vad ska man göra?
Jag har 75 DD - E och jag lyckas aldrig få tag i en bh som passar och är snygg. Den gången jag gjort det så är de hudfärgade med blommig spets och aldrig något snyggt.
Har kollat in serien "generous" hos lindex som ska ha utbud med större storlekar. Men då är även omkretsen större och det finns inga i 75.
Någon som vet vart man kan få tag i udda storlekar?
Börjar bli trött på att kväva brösten varje gång man vill vara lite fin i sin bh. Vill ha med lite färg tack!
Gå till en lite dyrare butik och bli mätt. Har man större bröst är det ofta så att man bär fel storlek. Det finns en låååång tråd om detta om du kikar igenom lite äldre inlägg.
Tack tackar :)

Är inte säker men har för mig att det brukar finnas på kappahl
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Det ska kollas upp!

Lindex har 75 i DD och F, fast mest i standardfärger liksom. Brukar handla vardagsbhåar där och jag har stl 75 DD.
Annars så tipsade många om Change som har skapliga bhåar, men vissa priser är lite höga. Missmary of sweden har oxå bra bhstorlekar. De fanns ju nyss en tråd om bhar så kika i den=)
Kappahl har sällan något i 75 när de gäller större kupor som DD, 80 brukar finnas men de är sällan några roliga bhåar. Mest tantbhåar och ev vardagsbhar=)
Qui dormit, non peccat
Miss mary och abecita har jag provat. Men de har ju just bara de där standard färgerna. Som vit, svart, beige.
liksom…om jag vill ha en…gul?!
Men de har ju storlekarna i alla fall. Har bara en massa från miss mary och abecita. Någon från salming också… alla i vitt, någon få i svart och i beige… uäck

#6 jag har faktiskt en gul i 70 dd om du är intesserad=) fast axelbanden är borta..
Qui dormit, non peccat
haha… okej…jag ger mig:P

figleaves.com har bra utbud av bh:ar! :)
// Amanda
Det ska jag kolla in…