OT Maskerad
Hejsan!
Alla på min skola ska ha maskerad på Torsdag och jag och min kompis vill vara utklädda, men vet inte till vad?
Vi har försökt att klura på det där en tag nu men inte kommit någon vart så jag tänkte fråga här som ett sista försök
Vi vill inte vara i några dräkter eller något sånt eftersom vi inte har några.
Förra året var vi gravida
Förslag?
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

jadu ni kan vara spöken! bara ett lakan och klippa hål med sax=) Eller vara pirat, säckiga kläder och en snusnäsduk på huvet är allt som behövs=)
Qui dormit, non peccat
#1 Nja… Vi vill ha något som ingen annan kommer på.
Vi vill liksom vinna, haha
Varför inte gå som kompost? Fäst en massa gammal mat/matliknande saker på era kläder - salladsblad, brödskivor, bananskal, (låtsas)fiskben, mm. Det är väl hyffsat annorlunda iaf ;) Eller så kan en av er vara "skräp/kompost" och den andra en papperskorg.
_No way! Yes way!
#3 Haha
lite roligt faktiskt
Men lite jobbigt att gå runt med äcklig mat på kroppen?
Vi har inget "låssasmat"
Hur ska ni få danskavaljeer med äcklig mat runt kroppen? Kan nästan se det framför mig hur alla håller avstånd till er. 
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Kom som spökblumpan och hans fru?`:D Svarta laken och svarta hanskar, svarta skor och strumpar!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

så roligt med maskerad!
tyvärr är jag urusel på att komma på vad man ska klä ut sig till. Dom senaste gångerna har jag utgått från vad jag redan äger för kläder och sånt hittar på något utifrån det. Senast blev det munk. ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Man kan ju även ta fräsh mat ;)
Eller gå som Ronny och Ragge. Lite buttcrack och doftgranar. Känns som om jag bara kommer med en massa ofräscha förslag 
_No way! Yes way!
Det svåraste är att min kompis som jag är med bär sjal för håret, hon är muslim
Jo men går ni som spökblumpan och fru så syns ju inte det :)
#10 Vi lär ju vinna
Ett svart lakan så äre klart sen!
Bara sy på röd munn på Fru Spökblump, och med tjock vit tråd kan ni markera ögon, ögonbryn och munn på spökblumpan :)
Ni behöver altså två laken, vit tråd, en bit rödt tyg, och tygfärg ;). Ja kanske svarta hanskar med. :D one size fits all ridhanskar kostar typ 30 kr paret eller så.

på någon maskerad ska jag klä ut mig till mördar-hemma fru. kökskniv med blod på, förkläde med blod på och ett hårband för håret, samt ett par rosa diskhandskar med vit spets som jag hittade på tiger.
jag tycker ni ska klä ut er till mördarhemmafruar :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Diggar Hennums idé. Själv var jag en living-deaddollmördare (eller något) för några år sedan. En vit klänning nersmetad med blod, lösögonfransar, vitsminkad och gick runt hela kvällen med en blodig hammare.
_No way! Yes way!