Operation
Har nu opererat mitt andra öga, men det är inte okey. Ont och skaver. Var på återbesök i torsdags,han verkade vara en kvinnohatare.
Hade jag inte gjort dessa operarioner så hade jag blivit blind. det är grå starr jag har och det har gått fort. han ansåg att det gör väl inget, finns många synskadade ute i samhället och på frågan varför det gör ont och att jag inte kände så på andra ögat, fick jag till svar att den andra läkaren var ny och kvinna.
Klapp på huvudet, återbesök om 6 veckor. Men jag gick till receptionen och bad om besök i Köping och vägrade denna staffetläkare.
Så om jag inte är så aktiv och skriver massa fel, så vet ni vad det beror på.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Men fy vad jobbigt! Vilken hemsk människa :( Håller tummarna för att ögat läker lika bra som det andra och att det slutar skava.
/Christine

Men så får det inte gå till. Vadå klapp på huvet?
Nej den läkaren ska du inte gå till igen.
Jag tycker du ska ringa sjukvårdsupplysning och fråga om det fortfarande skaver.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag har ringt min husläkare. Han ska personligen följa med till ögonläkaren på Köpings sjukhus. Hans eget förslag. Jag har ont när jag tittar upp. Får gå lite böjt med huvudet och titta nedåt. Så ska det inte vara.
Sen att jag inte fick rätt bedövningar och läkaren struntade i när jag sa att det gjorde ont under operationen, ska min läkare ta itu med. Även sköterskorna som var med, reagerade.
När första ögat opererades, så fick jag 4-5 bedövningar i ögat innan operation. Nu bara en.
Väl mött, Tatsja
usch Tatsja vilken jobbig grej.
Anmäl den idioten. Dessa stafettläkare… Bra att du tagit kontakt med din husläkare och att han tänker hjälpa dig.
Nej usch fabian vad jobbigt, lider verkligen med dej!! Du borde anmäla honom för sjukvården du har blivit felbehandlad!!
Vad jag blir ARG!! Frustrerad, irriterad, jag hatar karlar som ser ner på kvinnor!!!!

Usch vad arg jag blir! Jag önskar dig all lycka och hoppas det ordnar sig.
Ibland verkar det som om jag lyckats få idiotläkare. Tack och lov att jag fått denna underbara husläkare. Men det tog många år och avverkan av läkare, innan han dök upp. Ringde igår och ville ha telefontid, men då var han hemma för vård av barn.
Vet sedan förut att han anser att om jag varit med och gjort dem, så ska jag också ta ansvar för dem. De turas om att vara hemma när barnen är sjuka.
Väl mött, Tatsja
Men fy så hemskt Tatsja! Och vilken panik du måste känt , när du sa till under operationen att det gör ont, vill ha mera bedövning och så fick du inte det! Så där får det verkligen inte gå till. Vad bra att du äntligen fått en husläkare som tar dig på allvar.
Önskar dig all lycka, ta hand om dig!
kram isa
Dessa staffetläkare är ofta ett otyg. De har inte tid med människan. Min läkare har, vad jag vet, tagit i kontakt med ögon i Köping och fått dem att notera vad som hänt. Blev uppringd av en sköterska från Västerås igår, lördag.
Hon var en av dem som var med. Fick svara hur jag kände det och hon höll faktiskt med mig. Så det kanske händer något där
Väl mött, Tatsja

# 9 Håller med dig om detta med stafettläkare. Tyvärr är dom ju inhyrda för att beta av de patienter som inte hinns med.
Då försvinner allt verkar det som.
Har sett detta på nära håll tyvärr. Vill inte just nu gå in på hur det var men det var inte bra så mycket kan jag säga.
Hoppas nu att det händer nåt och att du blir bättre behandlad framöver.
Kram till dig!
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

och folk är förvånade över att man avskyr vissa typer av män ibland?
men vilken tur att du har en redig husläkare som verkligen tar sig tid. hoppas det löser sig!
kram
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Tack för stöd.
Idag har jag ett knä som är som en fotboll. Var nere och duscha och snubblade över ett par skor som sonen hade ställt mitt i gången. Pladask ner i golvet och slog i knät som har protes. Gissa det gjorde ont. Idag är det svullet och alldeles blått. har lätt att få blåmärken.
Tänkte ringa läkaren och höra, så inte protes har skadads. Det är i titan, så det ska ju hålla, men en del är plast.
Lovar sonen blev orolig när mamma skrek till och ramla.
Väl mött, Tatsja