Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettskönhet-och-mode
Läst 5452 ggr
Chamy
0

Hår Ifokus

Hej!

Är det bara jag som tycker att det saknas en sida på iFokus?

Nämligen HÅR!

Jag har alltid varit intresserad av hår, frisyrer, produkter, vård, skötsel, ja ALLT, och till min fasa så finns det ingen specifik sida här på iFokus just för Hår!

Någon annan som saknar just detta?

Finns det intresse för detta, och ska man kanske tillochmed satsa på att skapa en själv?

=D

MVH Chamy

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus

Aviendha
0

Tror du på idén så ta kontakt med killarna bakom iFokus och hör med dem =) Det är en del jobb med att driva igång en sajt och underhålla den, men det är kul med =)

Chamy
0

Ungefär hur mycket jobb krävs det/vecka?

Och kostar det något?

=)

Chamy

Aviendha
0

Jag har inte en aning om exakta tiden som krävs, tror det är olika från sajt till sajt med, och i början är det mer jobb innan den börjar rulla på av sig själv.

Jag är inte hundra, men jag tvivlar starkt på att det kostar mer än tid och engagemang =) Kolla på www.ifokus.se och läs om att starta upp så får du kanske lite klarhet i ämnet, om det länns som något för dig. Ett annat tips är att pm:a olika värdar och fråga på, de har ju erfarenhet och kan ge lite svar =)

Telefonkontakt
0

åh, då blir jag nog stammis :D

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Chamy
0

#4 Haha, perfekt, redan en stammis, det bådar ju gott. ;)

Har gjort en intresseanmälan att starta en Hårsajt nu, hoppas det går vägen, snart kanske min drömsida finns uppe på iFokus =D

Chamy

Salladshataren
0

Jag har försökt med den idén innan och den gick inte hem. För Staffan ansåg att det hör hemma till glamour.ifokus…

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Chamy
0

Neeej! Fy vilken miss. På glamour får ämnet ju inte tillräckligt med plats, det är det ju bara en liten flik, med hår/frisyrer. =P

Chamy

Liss
0

Kostar ingenting mer än din tid och ditt intresse för sajten. Tycker dem det är en bra ide är det bara att sätta fart på den. De är mycket i början med artiklar, hålla koll och få igång folk.

Men som sagt så kan du läsa om de själv.. Under rutan där du skriver finns de en penna som de står "skapa en egen sajt" vid. tryck där och läs för det första:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Gerbilflicka
0

Jag skulle absolut bli medlem pa den sajten! Förvånad Men glamour iFokus ar inte riktigt min grej direkt…

exitingsvillemo
0

skulle du inte få igenom får du gladeligen prata hår här inne ocksåSkrattande

Till alla er medlemmar. Om ni tycker att det saknas punkter i kategorilistan så hojta till, det går säkert att lösa.

En taskig hårdag är ju en av kvinnors värsta mardröm.

Får du igenom förslaget får du gärna göra reklam för sajten här inne, blir liksom som en dottersajtSkrattande

Telefonkontakt
0

#10 helt OT, men vad har du för sten som gömmer sig bakom ditt användanamn? :P

Gerbilflicka
0

Det vore toppen med lite tips pa frisyrer fran verkliga livet sa att saga… inte som de ser ut precis efter frisoren har gatt los pa det i en timme eller nar det ar en modell som blivit fixad i evigheter. Man vet ju aldrig hur det kommer se ut pa riktigt! Rynkar på näsan

Sweelin
0

Skulle vara kul! Ska nämligen klippa mej om 20 minuter och jag vill ha en annorlunda frissyr som passar mitt huvud och mitt tunna hår!

Men denna gång blir det, det vanliga!Glad

Vill prova nått helt nytt!

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Chamy
0

Va roligt med all denna respons. =D Jag återkommer snart med besked om hur det mottagits. Hoppas verkligen på en hårsajt!

Chamy

Ebba-A
0

Det behövs verkligen! Behöver ju lite tips om vad mn kan göra med mitt hår som är så tråkigt.

Får tipsa min provata (utbildade!) frisör om det går vägen!

Värd på Choklad iFokus

Chamy
0

Har nu skrivit ett första utkast om vad sidan skulle handla om, på begäran av Staffan. Hoppas det gillas =D

Chamy

Niini
0

jag skulle haka på sidan :)

Chamy
0

#13 Oh va roligt, hoppas det går vägen, snart kanske du får nya hårtips på HårIFokus =D

Chamy

Gerbilflicka
0

Jag hoppar verkligen, verkligen att det blir en egen iFokus! Det behover en helt egen sida, utan tvekan. Kanske killarna bakom iFokus inte riktigt forstar vad det betyder for oss tjejer. Tungan ute

Sweelin
0

#18 Tack! Det blev bra, jag gillar det :D

Det där med hår iFokus tycker jag låter kul, jag behöver lära mej lite om hur man stylar upp sitt hår! Jag är dålig på det där med plattång och sprayFlört

Telefonkontakt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

åh, hoppas det går vägen!

Behöver du en medhjälpare så ställer jag gärna upp. jag är för helt annorlunda frisyrer och sånt än de flesta här inne :D

Sweelin
0

#21 Wow!FörvånadSkrattande

Gerbilflicka
0

#21 Haller med, WOW! Hur tusan gor man det dar??

Jag gillar att fixa ibland men ar for det mesta for slo till vardags.

Telefonkontakt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#22 har haft 2 omgångar till med sånt hår. och nu har jag mörkrosa jättekort. mannen min har dock tråkigt hår :P

Chamy
0

#21 Va roligt, det behövs ju verkligen variation, asskön frisyr på bilden btw, hur har du fått till spiralerna? Går det hela vägen så får du jättegärna blir Medarbetare. Hör av mig med besked snart! =D

Chamy

Telefonkontakt
0

#25 man flätar i. om det går vägen sen så kan jag skriva en artikel om det ^^

Chamy
0

#26 Underbart, vilket hantverk. Ja det borde du verkligen göra, är nog väldigt många som blir sugna när de ser den där bilden. =)

Chamy

Chamy
0

Jag tror att den blir av =D yey, killarna på iFokus verkar intresserade. Skriv till mig om ni har önskemål eller synpunkter på vad som kan komma att finnas på en hårsajt

Chamy

Rita-S
0

Vardagstips för dom som inte vill spendera timmar med hårprodukter och styling :D (undertecknade spenderar ungfär 5 minuter o dagen på sitt hår, det är den tid som behövs för att borsta gjennom och stoppa i en snodd, men detär ju så himla tråkigt.. )

Och kanske recepter på egna hårkurer man kan göra hemma av olika frukter, grönsaker eller annat?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Alexej
0

Tror ockå att en frisyrsajt skulle vara bra:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

J14oh
0

aa, nej vad sköj det skulle vara ! :D Jag behöver verkligen göra något åt mitt hår, och en sådan sajt skulle vara perfa dåe ! :D (Y)

Emma85
0

jag blir nog stammis också om en sån sida kommer!!

ariaam
0

ja det skulle behövas en hår i fokus här

Hoppfull
0

#24 Inte konstigt att Elva är så extremt söt, du ser ju superbra ut (och din kille med)!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Telefonkontakt
0

#34 ojoj, tack :D

Hoppfull
0

Varje gång jag ser bilder av Elva så smälter jag Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Gasoline
0

Älskar ideen! Hoppas verkligen att det går igenom, jag kommer verkligen att kolla in, och säker spendera en massa tid där. Håller tummarna =)

Telefonkontakt
0

om de inte håller med om att öppna ett hår iFokus så kan de hänvisas till den här tråden Glad

[Tassy]
0

#21 underbara cyberlox Skrattande

Chamy
0

#38 Ja den här tråden är väl iaf ett litet bevis på att idén gillas =)

Chamy

Telefonkontakt
0

#40 har du hört något mer från killarna?

Gasoline
0

Jag är oxå nyfiken, fått något svar?

Tussebus
0

Vill åxå veta. Det verkar superintressant!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Pimu
0

Tycker oxå att de vore roligt att hår.ifokus skulle finnas .. just på grund av #21 ooohhh .. vill oxå ha såna i håret .. Tungan ute

AidaHakimi
0

Jag saknar verkligen en hår.ifokus. Älskar allt som har med hår att göra!

Med Vänliga Hälsningar

/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

Chamy
0

Jag är glad att kunna meddela att Hår iFokus inom kort kommer finnas uppe här på iFokus. Håll ögonen öppna! =D

Chamy

Sweelin
0

#46 vad kul! :D

ariaam
0

OkejSkrattande

Gasoline
0
Telefonkontakt