Normalt?
Det är så att min pojkvän är lite sexuellt intresserad. Och med lite menar jag någorlunda mycket. Vi båda är 15år. När han sover hemma hos mig, vilket sker ofta, så har allt smekande och kyssande stegrat mer och mer för varje vecka.
Nu kan han från att kyssa mig på munnen börja kyssa ner på halsen, mellan/på brösten (han drar ner BH:n) och ner på magen. Väl nere på magen så kan han öka smekningarna mycket och dra händerna efter sidorna och drar med händerna fort upp och ner (ganska skönt) sen går han ner med händerna mot rumpan och smeker på sidor. När han gör detta kan han dra ner hela sig så han har sin mun i höjd med "det heligaste". Och så börjar han pussa där och han kan gå långt ner.
Men efter en stund drar han upp sig mot mitt huvud igen. Då kan han ta fingrarna och ta under trosan och på det heligaste (vet ej vad jag ska kalla det mer än det heligaste). han har tryckt in fingret in där också.
Är detta normalt för en kille i 15års åldern att bete sej?
jag kan känna mig väligt osäker första gången när han gör något nytt, men efter kan det kännas helt OK så jag stör mig inget på de.

Jadu visst finns de kåta killar i 15årsåldern! Så fort en kille kommer i puberteten och "upptäcker" tjejer och sin snopp och hur kul de kan ha tillsammans så är de kört
Haha nee men skämt åsido, de finns kåta killar och tjejer i massor i den åldern. Så de är inte ett dugg konstigt.
Om du känner dig osäker så säg stopp, även om de känns ok efteråt så är de bättre att ta det lugnt=)
Qui dormit, non peccat

Är själv 15 och ha kille =). Säger som åvan, säg stopp även om det oftast känns OK efter. Du ska känna dej helt redo tycker jag innan det blir något mer.

Spelar det någon roll om det är normalt? Om det känns bra för båda så kört på bara!

#3 Eftersom hon ställer frågan om de är normalt så känns de ju inte helt bra tydligen.
Qui dormit, non peccat
#0 det är fullt normalt för en kille att bete sig så. Iom att du inte säger ifrån så ser han det nog som att du är med på noterna och därav vågar han fortsätta.
Men det viktigaste i denna situation är inte huruvida hans beteende är normalt eller inte, det viktigaste är vad DU tycker.
Om du inte gillar det han gör så är det INTE ok, är du osäker, så be honom sluta och vänta. Osäkerhet ska man tyda som att det är bäst att vänta ett tag.
Du ska absolut inte gå med på ngt som får dig att känna osäkerhet.

#4 Hon skriver att det känns ganska skönt att det känns okej, att hon inte stör sig på det. Så då spelar det ingen roll om det är normalt, menar jag.
Och om hon nu inte tycker att det känns okej så spelar det heller ingen roll vad som är normalt, de två sakerna har inte med varandra att göra.
Visst är det normalt, och tror också att han ökar varje gång eftersom han inte får ett nekande från dig.
Men säger som de andra, tycker du inte om det eller är osäker så säg det åt honom så han vet om det och kan ta det lugnare.
Det är helt normalt! Men säg ifrån om han gör något som du inte gillar .
mvh isa
Jag håller helt med övriga! Ja, det är fullt normalt at han är sån är :P Och be honom ta det lite lugnt om du känner dig osäker :)
/Christine
JA…fult normalt. Killarna är ju lika nyfikna som vi tjejer/kvinnor är i en vis ålder.
När det kommer till sex så är det väldigt litet (i mitt tycke) som är "onormalt". Killen du har beter sig lika som många jag mötte i din ålder och tidigare, men sen finns det självklart de som inte är intresserade av sex förän senare med.
I övrigt kan jag bara nicka med de andra. Så länge det känns helt rätt för er båda så är det ok och normalt. Men det gäller att sätta stopp om någon av er känner sig minsta lilla tveksam, livet är för kort för att plåga sig själv på den fronten, det gör så mycket skada.
Paulina
Oj så många som svarat. Är inne rätt lite men det är bra att jag fått svar.
Okej, tänkte bara eftersom att han verkar så otroligt bort kopplad från det där när man är med honom annars. Oavsett om man är själv eller inte. Tack för alla svar! =)

#12 även om killar är killar så tänker de ju inte alltid på de. oavsett om du är själv med han eller ej :-p
lycka till med er! :)