Push-up trosa
Jag snubblade över denna av en ren och skär slump och skrattade först åt det hela, tycker det ser lite roligt ut, men den kan säkert vara användbar.
Vad tycker ni? Är det något ni skulle vilja testa?
Paulina
Hahah!
xD Har aldrig hört talas om push-up trosa ! Så fuult! 

hahahah vilken underbar sida
De var de konstigaste jag sett nån gång!
Qui dormit, non peccat

hehehe… inte var det vackert i alla fall
Nä en så kommer inte på mig 

Hahaha nej en sån kommer inte på mig heller. Har aldrig hört talas om den innan. Fast det finns säkert nån som använder den….
Jag med min platta rumpa skulle nog kunna testa, det funkar ju på mina bröst åtminstone ;)
Nänä, inget för mig!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Hahaha! Ja, varför inte :P Nej, ingenting för mig, tycker inte den verkar så diskret heller :P
/Christine

Haha, dem dar har jag sett forut :P Finns aven en "osynlig" stringtrosa ;)
[
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-458818/Forget-G-string--ANYONE-wear-new-C-string.html
](http://www.dailymail.co.uk/femail/article-458818/Forget-G-string--ANYONE-wear-new-C-string.html)
// Amanda
#9 - Ja, usch den ja! Verkar ju helt hemsk, då är det lika bra att gå med muttan bar tycker jag :P
/Christine
#9 Den verkar riktig oskön faktiskt.
Ang push-up trosan så nej, jag skulle inte skaffa en av någon annan anledning är pur nyfikenhet på hur komiskt det skulle se ut på mig. Medger att jag har underlig humor ;) I övrigt har jag former så det räcker och blir över ;)
Paulina

Och sjalvklart ska mannen ocksa ha push up-underklader! :P
http://www.freshpair.com/Gregg-Homme-Push-Up-Tanga-26904.html?from=cab
// Amanda
Haha, ja det finns verkligen allt. Om man går vidare på min länk i #0 så finner man ju kallingar och badshorts med rumpinlägg för karlar med ;)
Paulina

HAHAHAA underbart! Kanske ska kopa ett par at pojkvannen som ar platt om baken? ;)
// Amanda
Undrar hur det känns att klämma på? ;)
Paulina

Hahah, tank att ga och nypa en snygging i baken, och sa visar det sig att det bara ar skumgummi! :D
// Amanda
Hahah! va skumt de såg ut! de såg ut som en låtsasrumpa fastklistrad på ett par trosor:P
Neh, jag behöver nog inte de där skulle jag tro. haha! usch så obekvämt!
och den där c-string! gud så hemskt.. ser ut som ett rött trosskydd, sexigt!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hihi, babian röv =P
HAHAHAHAHHAHA de va de roligaste! :)
Haha udda det ser ut :P

Hehehehe, ja allt för att vi verkligen ska inse att vi inte duger som vi är!
Dessutom fanns den ju bara upp till strl 40 och kanske skulle större storleker vara av större nytta OM man nu ska använda den.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

o vem f*n vill ha en häck som denna???? ville se ut som en banan…nej tack!
http://www.freshpair.com/Bali-Never-Ending-Thigh-Slimmer-8243.html

Skulle ju absolut inte ta på mig en sådan ut på krogen iaf ;DD Såg inte så jättesexigt ut, mest roligt :D
Skulle aldrig sätta på mig nått sånt :O :p
Nej, jag tycker att det ser fult ut. Fungerar dock säker jättebra i Sydamerika och bland svarta och hispanics i USA där man ofta har detta ideal.
#25 Vad är hispanics?
Skulle aldrig i hela mitt liv ta på mig något sånt, är nöjd med min rumpa som den här :)
Värd på Choklad iFokus

Det finns ju en variant med silicon inlägg i…. den skulle ja kunna tänka mej faktiskt (jag har ju en"rumpa" som e lika platt som i mitt inlägg i #22…helt naturligt dessutom
)
ska se om jag hittar länken….

nu var det inte denna ja leta efter men den funkar
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article504069.ab?service=galleryFlash
Haha nej, min rumpa är stor som den är ändå :P

#30 vill du byta?
#26 Människor med ursprung i Central- och Sydamerika, men bor i Nordamerika. Vissa delar av Karibien räknas också in, t.ex. Kuba.

jes! jag hittade den!!!
jag skulle aldrig använda mig av nåt sånt där.
hahaha egentligen är de ju samma som en vadderad bh :)

#35 ja precis *ler stort*
#35 Exakt. Vi har push-up i bhs, vi har löshår, lösnaglar, smink, görldar och en massa annat, så egentligen så är det ingen skillnad.
Paulina

Allt för att inte duga som de vi är… Tänk om ALLA kvinnor bojkottade allt konstgjort och bara var sig själva! Vilken revolution! Därmed inte sagt att man inte kan pynta sig och göra sig fin, men det är inte riktigt samma sak som att använda konstgjorda insatser mm för att vara som något man inte är!

#0 Haha! Det där såg ju inte klokt ut.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Äsch har svårt att tro att de där kommer att bli populärt=) Synnerligen de med tjock vaddering, jag skulle bli besviken om en tjej med snygg rumpa tar av sig trosorna och de var inte nått kvar! Samma gäller de flesta killar=) Samma gäller tjocka vadderade bh-ar..
Snacka om falsk marknadsföring!
Qui dormit, non peccat
xD

jag skulle behöva en sån trosa med min tråkiga platta rumpa ^^
men främst skulle jag vilja använda korsett alltid. den gör magen mindre och trycker ner endel av fettet från magen vilket gör att det ser ut som att jag har mer fett på höfterna än vad jag har. ^^ synd bara att de kostar så mycket. Men en korsett är vad jag behöver. Tillsammans med den här push-up trosan kanske jag skulle kunna lura omgivningen att tro att jag har en snygg kropp! :O
den där c-stringen ser ju vansinnig ut. varför inte skippa trosorna helt istället? ^^ luftigt och bra, så får man inte så mycket Svamp som man får med det där skräpet som inte andas :)
det jag inte gillar med sånna grejer som går upp på magen är att man istället får en liten men rejält utputande mage ovanför midjan istället, ser ju galet ut. Ska det funka hade jag behövt en helkroppsstrumpa :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Push-up. Nja, vet inte. Men i och för sig tycker jag det är rätt skönt när maken kramar baken.
Rumpinlägg. Är det bekvämt så skulle man nog inte tacka nej till lite extra att sitta på, speciellt inte nu när det är halt ute och det finns risk att dratta på ändan.

#43 Ooo smart, nästa vinter ska jag köpa sånna trosor med extra mycket inlägg och använda dem när de är halt ute o när jag åker skridskor
Qui dormit, non peccat

hahahahahahahahahahah ^^
Skrattade av förvåning när jag såg bilden
Men det där såg ju bara sjukt ut? En s¨ådan "liten" tjej med en jätterumpa?
#33 Den där såg lite bättre ut
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
bilden på #0 ser ju helt sjuk ut:P haha kvinann ser ut som en babian!:P
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
asså i troserna :P
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights

haha fan va ful! tänk er, stackars denna kvinna som går på dejt och har den.. iisch om de blir hem till bingen, snygg chock killen/mannen får :O haha

Hihi vilken rolig liten sak ;)
/Elvira :D
Tänk om de kommer hem efter en kväll på krogen. Hon tar av sig löshåret, vadderade behån, dessa trosor med skumgummi, lösnaglar, lösögonfransar, korsett och allt smink. Det blir ju inget kvar. Stackars karl.

Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Jag hade en klasskompis som redan på 80-talet när jag gick högstadiet pratade om att han inte gillade sminkade tjejer… han brukade säga att han var orolig för att om han klappade dem lite för hårt i ryggen skulle hela ansiktet trilla av… 
#53 #51
Sant
#51 Stackars tjej som ser ut så ;)
Värd på Choklad iFokus
#55 Det är därför man ska vara naturlig
Bli gillad för ens riktiga utseende

haha. inget jag kommer använda
jag tränar på gymemt istället.