Inredning?
Har kikat igenom vad det finns för iFokus sidor nu, men ser att det inte finns någon om inredning…
Eller har jag missat någon?
Skulle vilja ha lite tips om hur vi ska inreda vår inglasade altan 
Visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden 
Har inga tips på inredning, men kan däremot tipsa om hemmet.ifokus. Där har de en kategori om inredning bl.a. 
_No way! Yes way!

#1 Ja du ser, då hade jag missat en sida ändå 
Tack för tipset
Lätt hänt.
_No way! Yes way!
Finns även fengshui.ifokus, där kan man säkert hitta inredningstips beroende på hurvida man är intreserad av det :)
/Christine
Åh, inglasad altan *drömmer*
Jag skulle ha en stor soffa, massor med tyger, kuddar och annat mys och drösvis med ljuslyktor och några stora plantor/träd. Men det är ju jag det ;)
Paulina

#5 Jo, så har vi på den inglasade på övervåningen 
Den vi vill inreda är på nedervåningen och är mer som katternas tillhåll, så där vill jag inte ha en massa tyger som de ligger och hårar ner :)
Funderar på om man kanske ska ha det som en form av växthus eller nåt så barnen kan plantera jordgubbar och sånt i sommar..
Blir ju växthuseffekt då den ligger i söderläge och solen ligger på hela dagarna..

#5 Jo, så har vi på den inglasade på övervåningen 
Den vi vill inreda är på nedervåningen och är mer som katternas tillhåll, så där vill jag inte ha en massa tyger som de ligger och hårar ner :)
Funderar på om man kanske ska ha det som en form av växthus eller nåt så barnen kan plantera jordgubbar och sånt i sommar..
Blir ju växthuseffekt då den ligger i söderläge och solen ligger på hela dagarna..
Nu blev jag avis, 2 inglasade *dreggel*
Tjaa. Jag vet inte riktigt vad katter gillar, fråga mig om illrar så går det bättre ;)
En stor möbel de kan leka i med plattformer så de kan liga och ha utsikt tror jag dock uppskattas av dem =)
Paulina