Pms
Läste om våra pms besvär o jag blir såå trött på min tillvaro hemma, har jag pms så måste sambon vara värre..jag kan bli sur o grinig, ledsen o arg o då blir han x-tra allt!! Har förklarat för honom att jag inte kan göra så mycket åt det men..det är ju som att tala till en vägg, det skulle löna sej mer att gå o gömma sej i en grotta tills besvären gått över..nån som känner igen sej??

Näe när hormonerna rusar så är det väldigt svårt att göra åt saken, visst finns det piller som ska dämpa riktigt svåra pms-besvär om äkaren anser att man behöver dem.
Får jag fråga hur gammal din sambo är? Han låter väldigt omogen iaf..
Qui dormit, non peccat
Iofs, killar kan ju inte riktigt förstå vad det är vi tjejer går igenom. Men att bete sig så som han gör är totalt omoget precis som #1 säger. Jag brukar försöka hålla mig undan från folk öht om jag är riktigt förbannad.
/Christine
#1 min sambo är 9 år yngre. Ja jag kan hålla med om att han beteer sej som en av mina ungar ibland..men han har också adhd som gör att han inte alltid är som man förväntar sej
, vissa dagar är han hur lugn o bra som helst men vissa dagar som typ igår så vill man bo särbo!!

#3 Om din press stämmer så innebär det att din karl är 31.. På tok för gammal för att uppföra sig som en tjurig barnunge oavsett om han har adhd eller inte!! Anser jag iaf.
Jag hade antagligen slängt ut honom om jag var du, jag är inte glad när jag har pms=)
Qui dormit, non peccat
#4 Så sant! Men vi har våra ljusa sidor oxå i vårta förhållande
får blicka tillbaks på dom när det känns som jobbigast.

#5 Ja precis, allt kan ju inte vara solsken hela tiden=)
Qui dormit, non peccat
Nej exakt så är det