Hur du tycker du är
Här är en tråd där du kan skriva precis vad du tycker om dig själv.
Du kan vara så oseriös eller seriös du vill.
Det spelar ingen roll.
Bara att vi är snälla mot varandra!

Då kan ju jag börja;)
Jag heter Emelie och jag är så olidligt bra. Jag är grymt lång att jag når överallt vart jag vill. Jag har mina bra kompisar som jag litar på 110 % på. Jag brukar skratta åt saker jag inte ens jag tycker är kul. Jag är oftast trevlig mot folk, och det är därför jag är speciell, för det finns bara en som jag:)
då är jag nästa :P
Kallas Blondie av de flesta, beror på att jag har blond INSIDA inte blond hårfärg ;P
jag är också ganska lång 174 cm, smal (54 kilo). säger mkt roligt som jag itne förstår (anledning till smeknamn) och jag är den mest ärliga person JAG känner =) anser att man är en kruka om man ljuger, och det vill ju itne jag vara så jag ljuger sällan.
jag är underbar=)
puss på mig
Jag heter Christine, fyller 25 om en vecka. Har två underbara katter, en världsbäst pojkvän och jag tycker att jag är en ömsom en alldeles underbar människa och ömsom är jag en fruktansvärt lat människa som bara skjuter upp saker hela tiden. För det mesta är jag glad, är väldigt öppen till saker och ting och försöker se saker från olika perspektiv.
Jag har telefonskräck och är beroende av att få en kopp kaffe i mig per dag.
/Christine
Paulina, funktionsduglig -87a, har passerat de senaste besiktningarna med små anmärkningar bara, inget som inte går att åtgärda ;)
Ägs av illrarna Aviendha och Phoenix samt två nymfparakiter. Om dagarna pluggar jag och blir förhoppningsvis utexaminerad djurnörd. Annars skyr jag all sorts motion, älskar min kära bil högre än mycket, är löjligt kär i min käre karl som hängt med i över tre år och planerar mer än gärna nästa tatuering. Kan få mina slängar av kreativitet då jag gärna försöker skapa något, men oftast tycker jag själv att jag är rätt lat.
Paulina

Amanda, utomlandsstuderande 88a. Manga planer, lite pengar och saledes liten verkstad ocksa. Har tva illrar, Nisse och Lotta. Forsoker vara alla till lags och haller det mesta inom migsjalv, vilket driver min pojkvan till vansinne ibland. Ar lat som fa nar det kommer till stadning och disk, och avskyr manniskorna jag delar huset med. Har som mal i livet att bosatta mig i djungeln med ett hundratal engangskameror och ta massa bilder och sen do. Kamerorna hittas sedan forhoppningsvis av nagon nagra ar senare och publiceras i en bok som blir jattekand, och jag blir rik efter min dod (vad det nu gor for nytta egentligen).
Jag ar kort och tjock, men tydligen attraktiv anda eftersom det aldrig rader brist pa killar som uppvaktar mig. Jag forstar inte varfor de ens forsoker da jag inte ar intresserad, eller anser mig vara attraktiv, men det ar val kul antar jag.
Forsoker vara positiv hela tiden, men kanner mig otroligt meningslos, deprimerad och otillracklig, men det visar jag aldrig for nagon, och om jag gor det sa ar det nar jag ar full, och da skyller jag bara pa alkoholen.
Jag har latt att skapa nya kontakter, men lyckas aldrig fa nagra nara vanner eftersom jag inte later dem na forbi min fasad, och da trottnar de, och jag kanner mig otillracklig.
Jag vet inte hur man umgas med manniskor, eller hur man smapratar.
Jag hatar min rost och jag hatar att vara i centrum.
Att prata infor en grupp, eller nagon jag bara kanner ytligt om migsjalv far mig oftast att grata eftersom jag blir sa stressad av att dela med mig av migsjalv, aven om det bara ar min fasad de far del av.
Inte sa positivt inlagg kanske, men kanner mig ratt kass idag.
// Amanda

Linda, en rolig 13 åring som tycker om mina ögon :).
Jag är rätt så kort men tycker om min längd, är alldeles för smal.
Men dock inte alldeles för smart.
Jag går i 2ans mattegrupp :).
Ehm… jag tycker väl att jag är rätt så ful men det kvittar ju för jag är rolig :).
Tycker jag iallafall :).
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Carin, en översocial 87a. I startpaketet när man blir vän med Carin ingår öronproppar och en stor portion tålamod. Hon hittar alltid på nya upptåg och pratar konstant om att hon ska börja träna (detta har lett till 5 gymbesök under hela hennes livstid). Hennes liv går som en berg- och dalbana, upp som en sol och ner som en pannkaka. Ägnar hela sitt liv åt hästkrafter, bilar på dagarna och hästar på kvällarna. Allt som allt är Carin en ganska godmodig tjej som älskar att göra människor glada!
Lisette, 22 år om typ 8 dagar. Droger: Popcorn, Lakrits och Te, Måsten: Dans, musik, bodymodification, mina djur och kärleken.
Jag bor i en 2:a och delar kärlek och möbler med min hund Ecko och min katt Móri. Jag spenderar dagarna som dansledare och på fritid umgås jag med vänner, har skoj med min hund och umgås me min "särbo".
Är fast i tatuerings och piercing träsket, är störtkär i min särbo, älskar min hund över allt annat och ritar och sjunger för att lugna ner mina kreativa ådror.
Jag är snäll och ödmjuk, men kan vara jäkligt instängd i mig själv ibland när jag får mina deprissioner. Jag är en bra vän, som lyssnar och stöttar och alltid ställer upp. Och andra gånger är jag riktigt ego.
Är jämt glad och positiv (utåt) och har jätte nära till skratt. Älskar dålig humor. Sammtidigt som jag är negativ, ledsen och känner mig liten och otillräcklig.
Ja alla har sina bra och dåliga sidor helt enkelt. Jag är lat ibland och orkar ingenting, men andra gånger är jag allert och på hela tiden.
En bra människa överlag. Med sina innre problem.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Är en avdankad 84 .. måste nog säga jag e en fighter och väldigt känslosam. jag funderar o grubbla o tänker hjärnan min ger mig ingen ro..jobbar med gamla o sjuka.. inte mitt drömyrke kanske men jag e lugn o tålmodig o verkar populär hos de gamla o mina kollegor. jag kan vara extremt rastlös o terrorriserar då min omgivning med galna upptåg.. jag har precis rest mig från en jävla höst minst sagt.. börjar känna kärlekn spira i mig.. nykär =)
bor med mina 2 pälsbollar som driver mig till vansinne ofta men jag älskar dem ändå…
Bättre begagnad modell. Något rostig men klart körduglig många år till. Brukar gå igenom besiktningen med några kommentarer och smärre reparationer.
Svårstartad vid dåligt väder men för övrigt prisvärd…
/Maria

En ung kvinna på 31 år :) Lång o smal smart virrpanna med mycket humor och ganska mycket humör;) Bor med min älskade sambo och trivs mycket bra med vårt liv tillsammans. Jag tänker/funderar/analyserar (för) mycket emellanåt, har nog någon slags filosofisk ådra i mig. Ägnar mycket tid åt att få mina nära och kära att må bra men har inga problem med att ta tid till bara mig och unna mig det jag behöver.
15 årig tjej, snart 16 som lever i nuet. Jag har otroligt dåligt självförtroende, både när det gäller att prestera och i övrigt. Ger upp lätt på saker jag inte klarar direkt. Tycker det är jobbigt att prata med folk jag inte känner så bra irl (jobbar på det!) och har ingen aning vart jag vill här i livet.
Jag spelar tennis i en underbar klubb där jag verkligen känner mig välkommen. Skrattar åt de mest tråkigaste sakerna som finns, och har ibland kraftiga humörsvängningar. Men jag har vissa underbara vänner som jag har letat efter hela mitt liv, och nu funnit.
Om jag inte får träna, blir jag rastlös och får panik, ångest och måste ut i närmsta spår. Just det! Är rädd för åska, att flyga (kallsvettas och får panik och otroligt ont i magen) och är rädd för insekter. Hum. Kanske inte så mycket positivt det här?!
Victoria, 21 år som bor tillsammans med sambo, katt och hund i Värmlands hjärta!
Älskar djur och har nog lättare att tycka om djur än människor. Min katt och hund är mina solstrålar och livet vore tomt utan dom.
Jag älskar att fota och följer efter mina djur med kameran väldigt ofta
.
Älskar att läsa och fly in i en helt annan värld då och då.
Är otroligt blyg, så kan säkert uppfattas som kylig, men jag är faktiskt snäll, har bara svårt att öppna mig för andra människor i början.