Ägglossning
Aj aj aj!!! Ägglossning pågår och har ju skitont… Har ju aldrig haft problem med mensvärk utan får värk vid ägglossning istället…
Jisses, tror smärtan blir värre ju äldre jag blir också…
Alvedon och vetekudde så kanske det släpper… *suck* förhoppningsvis har det släppt till imorgon.
Var bara tvungen att gnälla lite

Hoppas det släpper snart
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Sådant har jag aldrig känt av och det är jag glad över! :P
#2 jag har ju inget att jämföra med, men skulle tro att det känns som stark mensvärk ungefär, vet ju inte hur det är att ha mensvärk.
känns som hela magen är full med luft, eller sten och faktiskt ganska lik en värk i ett tidigt skede av en förlossning. Går bak i ryggen liksom. Ilar och moler…
Jo det lyder som min mensvärk iaf.. >.<
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
#3 - Iiih, aj för tusan! :/
Jag har haft både rejäl mensvärk och rejäl ägglossningsvärk förr, och ja, det är väl det samma vad jag vet i alla fall. Så jag lider verkligen med dig, Anna och hoppas det går över snart!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
HAr nog aldrig haft ägglossningsvärk. Bara mensvärk.

Hade också värk vid ägglossning.
Jag har mensvärk och ägglosningsvärk….med en massa flytningar som är sega…så kan ju absolut inte missa när jag har den. Har haft alltid värk och lite kosntiga sega flytningar, men efter att ha fått mitt andra barn så har flytningsmängden ökat en hell dell under ägglossningen.
Jag märker aldrig av ägglossningen. Har fullt upp med mensvärken istället. De dagar det är som värst vet man ju knappt vart man ska ta vägen och håller på att gå av på mitten. Hoppas det går över fort, det är aldig kul.
Paulina
#9 flytningar har jag med, det är mycket vanligt med genomskinliga, trådiga flytningar vid ägglossning. Faktiskt ser dessa flytningar nästa ut som äggvita, vilket är en passande beskriving på ägglossnings-flytningar
Uj det lät inte alls kul då, låter ungefär som mensvärken jag har de första dagarna och den skulle jag gärna vara utan 

Jag har aldrigt haft problem med varken mensvärk eller ÄLvärk tidigare, men nu efter 2:a förlossningen har jag ont som tusan vid båda tillfällena…
Gillas inte…
Ja fy. Vet hur det kan kännas.
Känns som om man håller på att gå av på mitten.
Har tack och lov inte ägglossningsvärk (fullt upp när mensen kommer sen istället :P), får dock rikliga flytningar…
Med vänliga hälsningar
Chess