Systerskap!
Hej på er alla medsystrar!
Denna sajten har jag hoppats på!
Jag ville skriva här och lämna en liten tanke, så ett litet frö till alla medsystrar här.
Jag är så oerhört trött på att se och höra talas om kvinnor som hamnar i svartsjuke draman.Många gånger har jag frågat mig själv varför inte kvinnor som har en skitstövel till karl inte sparkar honom i häcken och går vidare i livet.För att inte tala om alla svartsjukedraman.Om en man till exempel är otrogen så är han ju faktiskt inget att hänga i julgranen.
Min mormor sa alltid att det aldrig fanns en man som var värd mina tårar.Det kanske låter hårt.Men jag säger ju därmed inte att alla män är usla skitstövlar.Det finns dock många godhjärtade karlar med stora hjärtan också.
Ser ibland på tv hur tjejer grälar om en karl som sick sackar mellan dem.Då undrar jag varför inte dessa medsystrar inte blir väninnor och struntar i mannen i fråga.
Jag tror att vi tjejer skulle kunna bli så oerhört mycket kraftfullare om vi höll i hop och backade upp varandra!
Tänk så starka vi skulle kunna bli då!
tjejer äger! jag håller med! ut me alla äckliga otrogna karlar! bah!
jag e så arg just nu på mitt ex, tur för honom att han inte kommer hit ikväll 

Fnuha: Om du är säker på att han är otrogen så förtjänar du bättre.Stå på dig tjejen och låt ingen annan stå på dig!
tack :) ja jag vet att jag e värd bättre :) kastat ut honom har ja :) väntar bara på att han ska komma hit å hämta sina kläder å ge mig nyckeln! :)
Håller med fullt ut! Tjejer borde lyssna mer på varandra, men jag antar att de är svårt. Vi ser väl varandra som rivaler kanske, och tror att den andra i fråga bara vill förstöra!
Men hade vi lyssnat bättre på varandra, hade vi nog slupit undan många onda, sårande män!
Så jo, tjejer borde hålla ihop och backa upp varandra mera. I stället för att dra ner..
Och angående otrogna män håller jag också med. De vore trevligt att vara så stark och bara kunna sparka ut dem. För de är sant, dem är inte värda något annat.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Det spelar nog ingen roll vad folk säger åt en. Människan vill ofta lära av sina egna misstag.

Man är starkare än man tror själv.Det finns en dag imorgon med efter en avslutad relation.Jag lever visserligen singel själv just nu.Men jag har överlevt relationer.Man får helt enkelt ta ett djupt andetag och gå vidare.I dessa lägen är vänner guld värda!