Kvinna iFokus

Kvinna

Läst 187 ggr
Molly2033
2024-09-02 08:34
0

Bröst

Hamnade i intressant samtal med min plaststorasyster i helgen. Trivs ni med era bröst? Hittar ni bh-ar som passar? När ni rör på er /tränar? Vad tycker er partner?

Tellberg35
2024-09-02 10:26
0

Numera halvnöjd efter att ha ammat två barn, men min man älskar dom, så alltid något :)

Tarotstollan
2024-09-02 12:03
0

Opererade ner dem på 80-talet och var då nöjd. Nu har jag ju gått upp så mycket i vikt så de är nog lika stora som de var innan operationen, så jag är missnöjd. Måste gå ner i vikt rejält för att de skall krympa.😒

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Fridaaaa
2024-09-02 19:29
1

Jag hade velat ha mer "volym" dvs inte att det hänger så pass. Annars nöjd. men svårt att hitta fina BHar som sitter bra tyvärr, mycket "tantigt" eller sitter de inte bra tyvärr

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Scorpio97
2024-09-02 20:07
3

Om jag skulle få önska fritt skulle de gärna få vara lite fastare, oavsett om det innebar mindre storlek eller inte. Framför allt tycker jag det är lite trist att de har blivit hängigare när jag gått ner i vikt, något jag vill och behöver göra för hälsan och kroppen i övrigt. Men det är något jag har accepterat och överlag är jag nöjd.

Alla BHar jag har kanske inte är både supersnygga och superbekväma, men jag tycker inte det är något problem med att hitta BHar som jag gillar för olika tillfällen. Förutom att jag aldrig hittat en träningsbehå som sitter bra, men som tur är så är simning min enda träning, så jag behöver ingen heller. För vardagsrörelse tycker jag det fungerar med "vanlig" BH.

Har ingen partner.

//Jessie