Satisfyer etc
Hej!
Är dom här lufttrycksvibratorerna så bra som man hör? Recensionerna på vissa hemsidor är ju helt galna :) man blir ju nyfiken !!
Funkar extremt bra! Senast nu imorse faktiskt :)
Har hört att man "vänjer" sig med vibratorer och att det krävs starkare och starkare greje. Har tankar på att skaffa en jag med, hört mycket bra om den :)
Jag tycker inte den var så bra som folk sagt, jag tycker det enbart var obehagligt.
Men kanske mer olika vad man föredrar. Men jag personligen tycker att det är onödig "hysteri"
#2: Ligger nog något i det. Jag upplevde att den var effektivare i början än nu. Svårt att hitta en teknik som funkar. Sen tror jag att mycket beror på hur ofta man använder den. Stimulerar man utvändigt ofta så krävs oftast mer också. Medan längre uppehåll emellan kan göra en känsligare igen
Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!
Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Den e väldigt bra XD kan bli väldigt intensivt och man kan behöva hålla på ett tag innan man hittar vad som funkar bäst, men det är absolut NAJS som fan. Låter en del, iaf satisfyern jag har.
Tycker den är väldigt värd att köpa, det blir en helt annan känsla från vanliga vibratorer!
/Sanna
Fick hem min idag efter beställning. Funkade verkligen :)!
#6: Najs!!!
/Sanna