Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1254 ggr
Anonym
Anonym
0

Mindre våt?

Jag blir för våt vid sex..finns det något sätt man kan minska det på?

Denna kommentar har tagits bort.
siizzlinboogie
0

Finns ingenting som heter ” för vått ”, killar diggar när det är blött :) Tycker jag att det blir lite för vått så brukar jag torka lite. Min sambo däremot älskar när det är jätte vått :) sen är det ju så att ju kåtare du är, desto våtare blir det!

Scorpio97
12

Jag blir våtare när jag äter p-piller och mindre våt utan p-piller, men känner en del som har motsatt upplevelse. Men hormonella preventivmedel kan alltså påverka. Men om det är värt att experimentera med det får man såklart avgöra själv :) I övrigt tror jag inte det går att göra så mycket förutom att pausa och torka ibland. Är man för torr finns ju krämer och så, men jag tror inte det finns för motsatt problem tyvärr

#2 Så TS får inte tycka att det blir för vått för att "killar diggar det"? Man ska väl ha sex på ett sätt som man själv tycker är skönt, och tycker man själv att det är för vått så är det för vått. Och då får man självklart se det som ett problem och leta lösningar, även om ens partner gillar det. Alla som skriver här har dessutom inte sex med killar, och alla killar har inte exakt samma åsikt.

//Jessie

Anonym
Anonym
6

#2 Det är inte lika skönt när det blir för blött.
Vad killar tycker , det hör inte hit utan handlar om mig.

#3 Ja jag äter minipiller. Men inget jag kan byta ifrån.Men var samma även utan.
Ja det är så det fått vara men känns lite tråkigt att behöva göra det många gånger under ett samlag

Anonym
Anonym
0

. ingen med tips?

Emptymoment
0

#5 Kanske låter som ett skämt, men kanske får kan du testa att "drömma" dig bort från stunden och tänka på något mindre upphetsande. Som…öronvax. Det kan möjligtvis minska din lubrikation? Synd att det är något du ska behöva göra när du egentligen ska njuta, men det är det enda tips jag har. Jag skall dock påpeka att jag inte är utrustad på samma sätt som dig.

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

Anonym
Anonym
0

Inget med fler förslag?

#6 Nej, vill ha fokus på sexet och så för att njuta