Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1098 ggr
gickan87
0

Lukta gott?

Behöver tips på vad jag kan t.ex ducsha i då jag upplever att jag luktar illa efter bara några timmars arbete.
Jag duschar varje morgon när jag vaknar. Använder billiga duschgeler och showers från billighets butiker typ Rusta, ÖoB, Dollar osv.

Använder självklart roll-on och deospray som jag köper på samma ställen.

Upplever att dem tvättar rent men sen doftar dem inte längre efter sköljningen.
Har ett arbete bland många olika människor så kan inte vräka på mig parfym och grejer.

Dessutom är jag väldigt varm av mig, det gör inte saken lättare 😕

MVH Erika :)

citytjejen
1

Rituals har många olika duschtvålar och liknande som doftar väldigt gott! De kostar visserligen lite mer men jag tycker att det är värt det. Dove är också bra och de finns ju på ÖB, fräsch doft och finns i rätt stora flaskor också så de räcker ett tag👍

/Christina

[Devya]
1

Uhh, Rituals har verkligen härliga doftande dusch foams eller vad de nu kallas. Mums!

sp0ngeb0b
1

Är det svett som luktar? Kanske kan du i så fall testa en annan deodorant, eller fylla på deodorant efter några timmar om du har möjlighet? Tror det är effektivast att förebygga med deo i stället för att maskera med andra lukter.

gickan87
0

#3 Nej, det är inte svett. Tycker bara att jag luktar ofräscht inte nytvättad liksom. Ingen som har klagat så kanske bara är min inbillning. Men tycker alla andra luktar så gott och jag luktar ofräscht/ ingenting.

MVH Erika :)

Caeli
1

#4 Tror att det beror på att man har sin egen doft omkring sig hela tiden och nästan blir lite immun emot den… Andras dofter möter man mera tillfälligt och känner då tydligare.

Sarafiaklara
0

Rituals har också bra deos, särskilt deras spraydeos. De är lite kalla när man har på dem och de luktar väldigt gott. De finns också i miniformat som är lätt att ha med i väskan.

-Aida-
0

Family fresh honey rich duchtvål, finns på vilken ica som helst, har fått höra att den lukten sitter kvar ett bra tag, därför jag körde på den för jag gillade komplimangerna jag fick! 😂

[Forest]
0

Jag gillar dove tycker man luktar gott. Jag smörjer in mig även med respons crem den luktar lagom mycket. Sen har jag mer parfymiga krämer samna som mina parfymer dessa luktar längre. Sen parfym på 😋 Jag får ofta frågan vilken parfm jag har på mig o min favorit nu är Ralph lauren big pony rosa flaska.