Brun utan sol
Vilken tycker ni är bäst? :)
Jag har provat många olika sorter men nu var de länge sen jag lyxade till de och blev fuskbrun.
Undrar sen även om man har de på sej, visst kan man väl bli brun ändå? Jag har aldrig tänkt på de innan när jag haft brun utan sol på sommrarna.. Men de borde man ju bli.. Visst? Eller? :)
Nej men vilken tycker ni är bäst av alla sorter som finns?

Jodå man blir brun ändå.
jag har aldrig gillat brun utan sol, så jag vet ingen bra sort.
Jag tror att de viktigaste är att välja rätt färg, en del ser oranga ut o ännu värre är det om de solar solarium samtidigt. eller de som inte haft brunutansolmedlet jämnt så de ser flammiga ut
Qui dormit, non peccat

Jag lyckas aldrig få brun-utan-sol att se bra ut. Även om jag smörjer med hudlotion innan och peelar så lyckas jag ändå få det att bli fläckigt. Därför ratar jag nu dessa produkter.
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken
Jag tycker om brun utan sol servetterna av märket Tantowels, de med silver förpackning. Är samma som som många av de som ha spraytanning använder.
Det viktigaste för att få brun utan sol att bli bra är att man är noga med att skrubba sig och göra huden riktigt ren innan annars blir det lätt ett ojämnt resultat vilket inte är så snyggt. Jag brukar ha på brun utan sol och låta det sitta (värka) i ca 3 timmar och sedan tvätta bort det. Huden har ju då "sugit" åt sig och man har fått en fin färg. Brukar bli superbra! :)
Annars om man tar på det och låter det sitta utan att tvätta bort så blir det ett flammigt resultat.
#2 man ska aldrig smörja in sig med något innan brun utan sol, huden ska vara helt ren.

åh ja #4 jag fick höra av nån att man fick bäst resultat om man smorde in sig innan, men för mig är det sak samma om jag gör det eller inte 
Fast du har rätt angående de där servetterna: fick en gågn ett test-paket och de var jättebra men sen har jag aldrig hittat dem igen.
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Även om jag följer alla "regler" för att få ett bra BUS resultat så har det inte lyckats speciellt på min kropp. Brukar köra på benen om det behövs för de får inte färg lika lätt som övriga kroppen och då kör jag med Doves bus.
Jag håller med tussebus… Jag har aldrig lyckats få det jämnt nånsin. Alltid blivit fläckigt! O hela grejen är ju att det ska ju inte synas att man har fuskat till sig brännan… Då förlorar det ju hela sin poäng liksom… *ler*
Så jag vet inte…
Nån som testat denna "Dove summer glow", eller vad den nu heter? Den pratade väldigt många om förra, eller om det var förrförra sommarn. Många som gillade den… :)

Jag använder den på benen, tycker det är äckligt svårt att få det jämnt även där!
Förr jobbade min kompis med bus spray, så jag blev sprayad där allt som ofyast och gratis ;) Nog det bästa jag har hjort för en snabb och jämn fuskis, men hade aldrig betalt för det, håller ett par dagar ich blir sen fläckigt!

Jag kor pa spray! Mycket lattare an kram :) Sa lange man inte tar pa for mycket sa blir det jamnt och fint :)
// Amanda

En tjej jag känner som jobbar på Dior blev en gång spray-tanned för hon skulle göra nån grej med jobbet. Det såg inte klokt ut! Det var en sådan onaturlig färg på nåt vis…
Jag måste medge att jag var lite sugen på att testa nån gång ända tills jag såg henne…

Troligtvis har personen som sprayade valt fel nyans! Det ser bra ut om man får rätt nyans =)

aha. Fast om man blir fläckig efter ett tag..eh tacka vet jag riktig sol på sommaren och en liten blekfis på vintern 
Apoteket har en som heter "sun kissed face cream"(ACO) det är en lättare variant som man inte blir så "brun" av och kan använda oftare.
Den tycker jag är jättebra.
Märket finns även till övriga kroppen men den har jag inte provat.
/Maria

Ok, alltså jag provade en brun utan sol förra året, i en sprayburk, typ som hårspraysflaska fast de va brun uta sol, den gillade jag väldigt mycket. Men kommer inte på vad de va för märke. Någon som vet? En brun flaska har jag för mej att de va..

Loreal kanske?

#15 Jaa de kan nog stämma :) jag ska söka på google nu på bilder o kolla om de är loreal ! tack
Jag har en superbra brun utan solkräm!! Den kladdar inte, lätt att applicera med ens egna händer, den återfuktar, går att ta flera lager och det blir en naturligt fin solbrun färg :D Har bilder där jag provat den!
//Forgetful
Går man till någon som är duktig på spraytan blir det inte fläckigt. De brukar dessutom vara duktiga på att se vilken nyans som passar ens hudton, sen får man välja själv hur brun man vill bli.