Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettskönhet-och-mode
Läst 557 ggr
Jungfru82
0

Bare minerals

Har börjat sminka mig lite mer än mascara och rouge och folk ger mig positiv respons och det är alltid roligt😁 Använder bare minerals men tror inte att jag tål det. Blir torr sedan svider det lite och kliar. Jag har inget smink idag förutom mascara och jag ser att det är eksem runt ögon, haka och näsa och panna skittråkigt så nu har jag bestämt att låta huden vara utan smink men det är tråkigt när man fått beröm Är det några av er som inte tål bare minerals? Vad använder ni för smink istället typ foundation och liknande något bra märke som inte ger allergi, utslag, klåda?

Sattyg
0

Använder du Bare Minerals puderfoundation? Jag har hört om flera som reagerar på det, det är nån ingrediens i som inte alla tål (bismuth tror jag) Men bare minerals har bra grejer, deras Complexion rescue är kanonbra. Jämför ingredienslistan så ser du skillnaden 😊

nypisnina
0

Jag använder Tikeis produkter, de är jag supernöjd med, jag har känslig hud på vissa ställen, dock inte i ansiktet, och deras rouge kan klia lite men det lägger sig fort. Utöver det så älskar jag deras produkter.