Mina bröst
Det är så att jag älskar min kropp och är rätt så nöjd den är mör mig perfekt . Men för ett tag sedan märkte jag att mina bröst har krympt och gått från c till b . Jag vet inte hur eller varför jag tränar som vanligtvis äter bra och lever ett sunt liv . Nu är jag snart 25 kommer inte få bröst som växer. Men jag önskar då ha lite större bröst finns den någon anan väg att gå än själva inplantat ? Låter fånigt och få dänga för stt vara så gammal som jag min man älskar mig för den jag är jag för det inte för någon mer en mig själv. Men ska man fundera på inplantat kanske någon som she bra tippa på bra kli in i Stockholm va ligger priserna på dessa ting
Mvh Tiktak
Har du gått ner i vikt? Då kan brösten bli mindre.
Nej jag ligger på samma kilon jag är noga med att aldrig tappa vikt jag hår hellre upp och de har jag lyckats med lägga på mig 2 kg men jag hitta gammla och nya bilder och på gammla bildern. Vägde jag mer träna lucka mycket åt bra hade mer bröst än nu det var en c kupa men nu provar jag se det sitter men inte lika mycket i fyllt alls man märker stor skillnad
Mvh Tiktak
Du kanske har fått mer muskler och mindre fett? Bröst består ju till stor del av fett.
Säger samma som ovanstående. Det hände nämligen mig nyligen och min vikt har inte ändrats. :)
Jag tycker att du har jättefina bröst! Det finns ju alltid en risk att en operation går snett så jag skulle tänka mig för väldigt noga innan jag bestämde mig. Numera är väl själva implantaten och även metoderna bättre än för ~20 år sedan men är det värt risken att de tex tappar i känslighet eller att du får problem att amma? OM du gör det så tycker jag definitivt att du ska göra relativt små inlägg, kanske så det blir en liten C-kupa igen? Ser garanterat mest naturligt ut och brukar dessutom åldras snyggare än jätteimplantat. Har du förresten börjat eller slutat med någon medicin, tex P-piller men även helt andra mediciner? De kan påverka bröstens storlek, en del lakterar man ju tom av.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
För övrigt så betyder inte bokstaven så mycket utan siffrorna till. Det är t.ex samma kupstorlek på en 70AA som på en BH med storlek 65A
Likaså så är kupstorleken 65H den samma som 100A
Förstår i alla fall att dina bröst blivit mindre. Kan ju vara så att du tappat fett men gått upp i vikt pga mer muskler. Då ser du inte att du gått ner i vikt fast du antagligen gjort det. :) Försök acceptera din kropp som den är. Annars så är operation det enda sättet skulle jag tro. Själv hade jag gärna haft din storlek men nöjer mig med mina minisar. Det är liksom inte brösten som avgör om jag är en vacker människa eller ej. :)
Jag valde att ta bort bilden eftersom det går bra att svara utan att se den.
Man ska inte vara för utlämnande på nätet.
#5 tack jag älskar formen önskar bara lite mer fett ja de kan nog stämma absolut . Jag vill inte ha så mycket bara c maximalt d vill inte ha jätte bröst . Men så stt jag kan träna och inte oroa mig över str mitt fett försvinner där jag tränar ju på ganska bra. Om jag inte hade vart orolig för mina bröst hade jag kunnat göra eny mer kul på gymmet men låter bli oh mins bröst ärligt . Men är mest på gymmet för ryggens skull. Ja de finns en stor risk de är dock bättre idag vi får se. I get som är bestämt men jag fundera påsatt se vad som händer efter att jag skaffar barn de kanske växer jag vet inte . Ps kom på näringen ändrat något i medicin väg aldrig tagit pp #7 det har du alldeles rätt i jag känner mig vacker och älskar min kropp men det är som ett extra plus om brösten var lite mer en det jag har. Resten sv kroppen är jag jätte nöjd med men inte missnöjd över brösten bara de fick växa lite . #8 jag förstår dig absolut men tror inte jag bröt mot någon regeln jag är ganska privat ändå och det är mitt val str läggs ut. Tack för din omtanke men jag tänkte mig noga för innan jag la ut :)
Mvh Tiktak
#9 Faktum kvarstår. Bilden behövdes inte för att man skulle kunna svara på dina frågor.
#10 Men är det sajtvärden som bestämmer om en bild behövs eller ej? Nu vet jag inte exakt vad för bild det var men om ts visade en nakenbild så är det kanske mot reglerna? Om det inte var en nakenbild så förstår jag faktiskt inte problemet.
#11 Ja det är jag som bestämmer vad som publiceras på sajten.
#12 Så även om det inte strider mot några regler och ingen anmäler inlägget så kan du ändå bestämma vad om något ska tas bort bara för att endast du anser att vissa inlägg eller bilder inte är nödvändiga? Wow, visste inte att sajtvärden även fungerade som en sorts dikator… Jag är lite förvånad nu. Jag hade helt missat den biten faktiskt.
#13 Om du kallar mig diktator som tar bort bilder på nakna bröst så var så god. Inlägget var för övrigt anmält.
#15 undrar bara , om en mycket fet man (med sk "man boobs") la upp bilder på sin överkropp utan tröja (ja detta är en sajt mest för kvinnor, jag vet, men hypotetiskt) skulle du ta bort den bilden också då? Finns ju faktiskt män som har större bröst än vissa kvinnor. Skulle dessa också vara olämpliga att visa?
#16 Ja.
#17 Får vältränade män utan "manboobs" visa bilder på sina bröst?
Jag ser inte att någon behöver visa sina nakna bröst här inne.

Eh.. jag är lixom frågande till varför mitt inlägg röstades bort.. förutom att jag är man då i så fall och inte borde ha några åsikter om motsatta könet!
Meeen, iomed att jag är man, och numera rätt gammal.. 60+, så har jag stiftat bekantskap med en del kvinnor, med olika byststorlek.. i naket tillstånd!
Några är bystiga, andra rätt platta, de flesta är mittemellan!
Och då kan jag avslöja en sak.. det kan ioförsej handla om personliga preferenser.. iallafall damer som iallafall i fertil ålder är benägna att visa sina nakna bröst för mig får lixom för det mesta ha vilken form volym som helst!
Numera så är jag väl lixom inte i samma ålder längre som de fertila damerna, det förändrar likt förbannat inte mina preferenser!
Iallafall.. min livserfarenhet är.. damer har olika byststorlek, feta har som regel större än smala och det hänger som regel ihop med dels ålder dels med fettma!
Såå.. min betraktelse får lov att tolkas så som att man kan ha olika byststorlek.. och som man så bryr jag mig inte det minsta.. utan det handlar mer om huruvida det kan vara något hälsoproblem.. som regel så misstänker jag mest att storbystade har lika problem som vi män med fettma/gubbmage.. men som regel har man de problemen först vid medelåldern?
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Ahh men jag visste inte ens om det var frågan om nakna bröst. Jag frågade men fick inget direkt svar så jag antog då att det inte var på det viset. Om inlägget dessutom var anmält så förstår jag ännu mer varför det togs bort, helt klart. Jag trodde det handlade om en bild på en tjej i en topp eller bikini överdel samt att inlägget inte hade blivit anmält. I ett sådant fall skulle jag ifrågasatt sajtvärden. Nakenbilder är nog lite olämpliga och man bör definitivt inte lägga upp sådant på inet lättvindigt, oberoende om man har noga tänkt igenom det eller ej. Så där tycker jag att sajtvärden gjorde rätt som tog bort bilden.
Men oj vilket galej och uppståndelse det vart. Mitt inlägg är förstört härre Gud vad fjantig man är vuxen och kan väl få välja själv . Tack snälla alla gos för svar . Nu kan ni ta bort detta inlägg ska detta kalas vuxna :(
Mvh Tiktak
#23 Har du läst sajtens skrivregler?
Där står bl a dom här två punkterna:
"Sajten vid behov har rätt att redigera, ta bort och återpublicera det material du bidrar med utan att fråga om din tillåtelse.
_Sajten inte är skyldig till att publicera allt material som skrivs."
_Om du tycker andra ska bete sig som vuxna kan du börja med att göra det själv.
// Harley
Bilden föreställde ju bara ett par bröst. Dvs ts visade inget annat än just brösten. Inget ansikte eller annat. Så då är det ju inte särskilt utlämnande att visa en bröstbild om man inte har en aning om vem brösten tillhör :)
Kan ni inte återgå till frågan istället för att ifrågasätta sajtvärdens beslut?
/Maria
Nu lever vi i en översexualiserad värld där porrindustrin tar över. Bröst är, enligt mig, lika sexuellt som en armbåge. Deras enda syfte är att amma barn och inte till för någons fetischer eller njutning. Självklart får man tycka de är attraherande, men det kan man hålla för sig själv istället för att trycka ner kvinnor och kalla de slampor för att dem visar sina bröst, som många i vårt samhälle tyvärr gör idag.
Jag tycker att vi borde normalisera bröst (kvinnors främst) istället för att göra det till något "förbjudet".
Detta är då mina egna åsikter och ni får självklart argumentera emot, men jag tycker jag har sagt det mesta. Ha en bra dag! :)
Don't cry, just say 'Fuck you' and SMILE!

#1 Bröst kan växa och krympa hela livet. Var underviktig tills jag blev 24, hade då 60D. Har sen gått upp 5 kg efter det och är 28 nu, all vikt har gått rakt på bysten och höften och har nu typ 60 G? (28FF UK).
Rekommenderar den här siten till att hitta din rätta storlek. https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/
Mina bröst är medelstora, absolut inte stora! Så här ser 60G ut på riktigt:
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=28&cup=FF&age=&brand=&sister_sizes=0&search=Search