glömt tampong?
Idag när jag skulle byta tampong så var det ingen där! Gången innan jag var på toa och skulle sätta i tampong kommer jag ihåg att jag hade tanken att jag kanske inte behöver ha tampong för mensen är typ slut men vad jag inte kommer ihåg är om jag stoppade i en tampong eller inte. Det är helt blankt, jag kommer inte ihåg! Jag har känt och det (vad jag kan känna) är inget där men har ändå denna oron övar att tänk om den sitter kvar där och att jag kommer få TSS. Jag vill inte gå till gynekologen.

för upp ett finger så långt du kan i slidan och känn efter. når du livmodertappen, den runda, lite svampiga, öppningen till livmodern finns inget där. en tampong kan inte vandra från slidan upp i livmodern och försvinna. har du satt i en tampong finns den där och du ska kunna känna den. känner du inget har du ingen där :)
Krysta, krysta och krysta! :) Så brukar jag göra om jag är osäker på att jag har satt in en tampong eller ej - fungerar varje gång. :)
Alltså har rotat runt där nere och känner inget så den borde väl inte finnas där någonstans. Har denna oron inom mig att den kan finnas där men känner den inte och har verkligen letat