Nippelpiercing
Hur många här inne har nippelpiercing? Varför? Varför inte?
Jag har det inte då jag är 14 år. Vill dock inte skaffa i framtiden då jag inte är något jag känner att jag vill ha helt enkelt.
Zingo ;D
Jag själv har inte en nipple piercing, men flera av mina vänner har eller tänker skaffa inom snar framtid. Huvudorsaken till varför dem vill ha en sådan piercing är att dem helt enkelt tycker att det är snyggt, många av dem har mindre bröst och kan gå utan bh eller i en tunn och då syns den genom tyget. Jag tycker att det är snyggt, men inte passar mig på grund av storleken samt utseendet på mina bröst :)
Jag har INTE en sådan. Så känsliga som mina bröstvårtor är så är det inget jag kommer göra heller :)
Jag tycker det är snyggt på många men inget jag vill ha själv :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag var ett tag väldigt sugen på att ha en i varje, men det blev aldrig någonting då jag har tänkt förstora brösten (blir i sådana fall efteråt).
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 
Nej, tycker det är fult och verkar bökigt om jag skulle vilja amma någon gång i framtiden.
jag tänkte skaffa men dels är jag feg för smärtan och dels vet jag att de kan krångla en del. Synd dock, jag vill egentligen verkligen ha
Medarbetare på Skor iFokus
Jag har för att jag tycker det är snyggt, sen älskar jag piercingar.
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
#6 Många med piercing i bröstvårtorna tycker att det går bättre! Tror att en del tog ut smyckena under tillfället.
Jag kommer att skaffa det någon gång😍
Jag har läst att det är lång läketid och att det kan bli lite bökigt med läkningen så har inte gjort det. Jag skulle annars gjort i båda.
Skulle vara nåt av det värsta tortyr jag kan tänka mig om jag vore tvungen att göra det. Mina bröstvårtor är superkänsliga. Ja faktiskt får jag lika lätt orgasm från bröstvårtorna som från klitoris. Tänker också att man riskerar krångla till amning om det bildas ärrvävnad där. Så nej och alldrig.
Jag tycker det är snyggt och kan tänka mig att skaffa. Jag kommer ju troligtvis inte skaffa barn ändå, så amning är inget problem. I så fall skulle jag skaffa i båda, jag skulle bli knäpp av att bara ha i ena (jag vill ha symmetri).
Dock får jag väldigt lätt infektioner, vanliga sår brukar krångla i flera veckor eller månader. Så om bröstvårtorna dessutom är vanligare att få infektion i, så är det nog bäst att jag avstår. Annars hamnar jag väl på akuten med blodförgiftning, haha (;
//Jessie
Jag har haft i båda. Råkade rycka ur den ena och plockade då ur den andra. Hade problem med läkning och det verkade ha samband med menscykeln och hormoner - läkt största delen av månaden men nån vecka varade och blödde det plötsligt. Tycker det är snyggt men otroligt bökigt att ha. Passade nog inte min kropp.
"På natten är alla katter svarta"
Haft det och läkningen var riktigt lätt för mig och amning skulle inte varit ett problem :)
Jag har en för jag tycker det är snyggt. Läkningen tar ca 6 mån men för min har inte läkningen varit bökig alls. Den har aldrig blött även om jag har råkat slå till den några gånger. Av alla mina piercingar är detta den som gjort minst ont under själva läkningen (har i näsvingen och läppen).