Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsamlevnad
Läst 1250 ggr
[postmortum91]
1

Lunarstormpar?

Finns det några par som träffades via Lunarstorm? Jag och min sambo träffades genom att han skickade ett lajv "lyssna inte på vad mitt ex säger om mig". Jag blev nyfiken och ville veta vad hon sagt om honom så jag skickade honom ett meddelande i gästboken. Nu har vi varit tsm i 7,5 år och har precis fått vårt första barn ihop. Sambon skäms lite över hur vi träffades men jag tycker bara det är roligt :P Något mer Lunarpar?

[Thiah]
0

Träffat ex via både lunarstorm och playahead. (och WOW) 🤪

Sparven88
0

Kul att höra hur folk träffats! Jag träffade dock inte min sambo på Lunar, men på Happypancake :p Internet kan vara bra till mycket! ;) Hoppas Du och Bebis mår bra! =)

Karmatarerskanise
0

Kanske får du fler svar inne på relationer där vi har fler medlemmar.

emeliiiiieee
0

Jag träffade inte min nuvarande partner på lunarstorm utan på badoo. Men tycker det är lite pinsamt att berätta det haha :)

Annielle
0

Nästan, mitt X och jag träffades via arbetsförmedlingen, men han hängde på Lunarstorm och fick mig att börja hänga där, vi blev ett par via Lunarstorm eftersom vi började skriva till varandra där….

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Sarah
0

Min kille och en av mina bästa kompisar blev vänner över lunar när vi var 16. Han fanns sen i periferin i mitt liv, tills vi möttes på krogen när vi var 24. Varit tillsammans snart 10 år nu.

soundtrack
0

Min nuvarande sambo träffade jag på Helgon, tidigare pojkvänner har jag träffat via Lunar eller Helgon. Nätdejting har varit min grej helt enkelt ;)