Flytningar
Vad kan ljusgröna flytningar bero på? Det är inte hela flytningen som är grön utan det som är grönt är typ grynigt och resten tycker jag ser normalt ut. Luktar ingenting och jag har inga besvär just för stunden.
Vet inte vad det beror på. Men det är inte normalt. Kontakta gyn för diagnos och behandling.
Grönt är ju ofta tecken på infektion. Kolla upp det!
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus
Ookeej.. Då skulle jag behöva lite hjälp med vad man ska säga när man ringer. Jag har fruktansvärt svårt för att ringa och att prata i telefon så jag är rädd att jag blir helt tyst om jag inte vet vad jag ska säga. Jag kan ringa först imorgon då de har telefontid två ggr per dag bara. Usch vad jag tycker detta är jobbigt! :/
#3 Säg bara att du är fundersam över dina flytningar och att du vill kolla upp det. Då frågar de nog närmare och så kan du förklara samma som du skrev här. Det kommer gå bra! Det är helt okej om man är lite tafatt i telefonen.
#4 Tack. Jag blev fruktansvärt nervös och fick ångest av bara tanken på att ringa.. Men jag ska verkligen försöka imorgon.
De finns där för att hjälpa. Lycka till och berätta gärna för oss hur det gick sen. :)
Underlivsproblem är oerhört vanligt. Dom får säkerligen flera samtal i veckan om det. Det är verkligen inte något pinsamt, jag lovar!
Säg att du har grönaktiga flytningar och vill kolla upp det.
Det är klart inget kul att prata om sitt underlivet, men fullt normalt. Du klarar det :)