Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettskönhet-och-mode
Läst 1128 ggr
Fridaaaa
0

Hipster och boxer

Bra sida att beställa boxer eller hipstertrosor i flerpack? Kollat bonprix, Ellos och hm :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tuulikki]
0

Jag beställde från Bonprix, är jättenöjd med dem. Tycker det var ett bra pris för ett 5-pack. Hittar inte "mina" på sidan nu, men som sagt är jag jättenöjd.

Karmatarerskanise
2

Lindex brukar ha.

Isbjörn
0

Zalando (y)

Trixter
0

Både Ellos och Hm har väl flerpack? Annars Lindex eller Kappahl kanske

Fridaaaa
1

#3 TAck men gillar dessvärre inte zalando

#4 Yes skrev inte att de inte har, skrev att jag redan kollat dem :) Vill kolla upp andra ställen också :) 

#2 Tack får kolla sen, tycker deras sida är så bökig att hitta på haha! Men får kolla sen :) 

#1 Vill ha förslag på andra än de jag nämnde i #0 som man vet :)

[Tuulikki]
3

Skulle vara lättare om du skriver varför de du kollat inte duger :P

Fridaaaa
2

#6 Vart har jag sagt att det inte duger?  Precis, ingenstanns! Bara för att man vill ha fler valmöjligheter, betyder det inte att en viss sida inte duger.
Så ta reda på saker tack.
Man kan söka sidor UTÖVER andra sidor, det är inte detsamma som att de sidor man redan kollat inte duger.

[Tuulikki]
7

#7 Ta det lugnt. Säg vad du är ute efter så slipper vi anstränga oss mer än nödvändigt då.

Fridaaaa
2

#8 Jag är lugn som en filbunke ;) Skrivit helt neutralt, ville bara "förstärka" vissa ord (fetstil fungerar ej på mobilen för mig). Bara för att man inte har smileys betyder det inte att man inte är lugn  ;)

Står i #0 vad jag är ute efter.

[Tuulikki]
6

#9 Haha, tänkte bara eftersom du predikar om att man inte "ska" använda utropstecken för då skriker man. Skitsamma, får inga vettiga svar så jag lägger ner. Räcker med OT.

Fridaaaa
2

#10 Om man använder många ja. Inte om man använder ett enda. 
Skriver !!!! ja då "skriker" man, skriver man bara ! så är det inte att skrika utan mer "förtydliga" eller hur man ska beskriva det.

Upp till dig, men står tydligt i #0 vad jag söker och bland annat Hera har svarat på min fråga.

trettiotrean
1

Jag använder i princip bara Pieces boxer. Supersköna. På deras hemsida kan man köpa 4 för 179kr tror jag det är. Finns dock på andra sidor också om du googlar.

Fridaaaa
0

#12 Inget farligt pris, ska jag kolla upp, tack :)