Konstig fråga
Har en lite annorlunda fråga och det är dels därför jag vill vara anonym och dels för att min pojkvän inte ska hitta det här och läsa. Hur viktigt är det att en kille har rena händer innan han tex pullar en tjej? Min kille brukar klappa sina hundar och katter och hålla på med sin mobil etc innan han gör det. Är det dåligt eller farligt för mig?
Jag är inte så insatt i just detta, men kan tänka mig att det kan bli obalans i underlivet om det kommer in en massa dåliga bakterier där. Sägs ju att ens mobil är värre än toalettsitsen, har jag för mig.
Jag skulle inte låta någon röra mig där nere om hen inte tvättat händerna före.
Känns bara lite konstigt att mitt i allt kyssande mm be honom tvätta händerna. Lite avtändande för honom
Förklara för honom hur viktigt det är att ha rena händer. Du kan ju i värsta fall råka ut för uvi.
Jag tillåter inte min kille att fingra mig om inte han har tvättat sig där innan.
Jag tror inte det är så jättefarligt (men det är ju ganska otändande och lätt att man bara tänker på det istället för att njuta), men absolut kan det bli väldigt fel också. Som redan är nämnt kan det lättare bli bakterier som orsakar tex uvi, och då underlivet är känsligt kan det bli en hel del annat också. Ett förslag är att gå på toaletten direkt efteråt och kissa samt krysta lite - det mesta brukar försvinna ut då. Eller ha våtservetter bredvid sängen - finns våtservetter även för underlivet om du inte vill att han ska torka sig med vanliga parfymerade våtservetter för händerna.
Om du tycker han är skitig då han har klappat sina djur och fipplat med mobilen så tycker jag ärligt att du säger till om innan vi har sex öht så tvättar du händerna. Att tänka på detta kan vara störande av avtändande, så för din skull säger du som du känner. Jag tror inte det är farligt för dig annars. Lycka till
Hmm.. Jag har aldrig ens tänkt på det, min kille har aldrig tvättat sig innan och tror ej att jag har påverkats av det :o
Ja, allt som ska komma i kontakt med underlivet (t.ex. händer och snoppar) bör vara någorlunda rent för att undvika urinvägsinfektioner och annat mög. Men det är ju inte så skoj att avbryta när det redan har börjat hetta till för att gå och tvätta händerna (eller duscha), så försök få honom att tänka på det redan tidigare, när det eventuellt kan bli aktuellt.
Hm…# 2 förstår det kan kännas konstigt att be hen gå upp å tvätta händerna " in action" så att saga.
Om du inte vill göra det klart för hen att så måste ske innan, kanske du kan ha rengörande våtservetter strategiskt placerade i ert hem 😉
#7 , Totalt OT men det är nog första gången jag sett någon på nätet använda ordet "mög" på samma sätt som jag. (Dessutom brukar min mamma säga att jag är obstinat OCH jag är i 40-årsåldern. Är vi samma person?! :-D )
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#9 då fortsätter jag OT, vad sjutton är "MÖG" för oss alla utomsockenes eller okunniga 😃
#10 Typ skit, smuts.
#9 Shit, vi kanske är en person med personlighetsklyvning som inte kommer ihåg att den har ett annat konto?! 😮Eller så har det just med åldern att göra? Jag brukar iofs inte använda det ordet, vet inte varför det slank in här. Tror det mest används i södra Sverige, och jag är inte ens därifrån!
Förlåt TS för OT. Du vill i alla fall inte ha mög i det allra heligaste. 😇