Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 1207 ggr
Anonym
Anonym
0

Näsplastik

Jag vill operera näsan inom en snar framtid och behöver veta ALLT om det.

Denna kommentar har tagits bort.
Anonym
Anonym
2

Uppskattar seriösa svar..

[Daisy-Moa-Elsa]
2

Då föreslår jag att du kontaktar en plastikkirurg för komplett information om hur det skulle gå till på dig, beroende på vad du skall operera på näsan

emeliiiiieee
2

Vill du ha bra seriösa svar, vänd dig till en plastikkirurg. Dom kan allt och kan svara på alla frågor.

mikkan01
0

Bästa är ju som de andra säger att vända sig till en plastkirurg, men samtidigt kan man ju alltid dela med sig av egna erfarenheter. Då är ju frågan, vad vill du veta?

~mikkan

Anonym
Anonym
0

Jag undrar bla:

Hur stor är risken att det inte blir som det ska?

Måste man vara jätteförsiktig med näsan efteråt?

Maria
2

Frågan är ju om du ska operera näsan av medicinska orsaker eller om det är en estetisk plastikoperation?

/Maria

Anonym
Anonym
0

estetisk

[Daisy-Moa-Elsa]
0

#8 Om du ska operera av estetiska skäl hur skall någon lekman kunna svaa på din fråga- Vad är estetsiskt "fel" på din näsa? Återigen ta kontakt med en plastiskkirurg.

Och ja… absolut kan du bli besviken efter en plastikoperation om dina krav är orimliga med vad verkligheten kan göra för förändringar

Vet inte vart du bor… men boka en konsultation med en erkänd plastikkirurg på din ort.

IceTee
0

Här kan du nog få bättre svar av folk med egna erfarenheter samt fråga runt om olika plastkirurger

Medarbetare på Skor iFokus