Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettfysisk-hälsa
Läst 2642 ggr
Anonym
Anonym
0

Slampa?

När blir man en slampa?

Det är en kille jag var så kär i så jag hade sex med honom, jag lyssnade på allt han sa jag träffade han flera gånger. Han filmade tydligen det hela när han ställt mobilen vid sidan utan att jag visste om, nu är jag en slampa säger dem för han har visat dett till alla o säger att jag är jävla slampa. Men han är ingen slampa för att han är en kille? jag vet inte… jag trodde mer om honom än så 😕

Anonym
Anonym
0

och om någon här vill kalla mig för slampa. så vill jag bara säga att jag var verkligen kär i honom.. så kär att jag hade kunnat dö för honom!! 😕

Stallmima
15

Han har filmat utan tillåtelse. Du är inte en slampa och jag tycker du skall anmäla honom för förtal!

Haztparken
7

Man är inte en slampa för att man har sex med någon. Håller med #2 han ska ha en anmälan på sig. Ta hand om dig och lyssna inte på dom andra! Du har inte gjort något fel! Kram på dig!

Leramani
11

Inga kvinnor är slampor.  Slampa är ett uttryck uppfunnet av män som vill att kvinnor ska kunna delas upp i madonnor (som föder söner) och slampor som de kan ligga med.  Anmäl honom.

De Lapsus Resurgam

IceTee
2

Usch, jag avskyr verkligen hur det är negativt för kvinnor att ha en sexualdrift. Det är smutsigt på något sätt tydligen…
Jag håller med om att han ska ha en anmälan på sig!

Hur vida du är en slampa eller inte beror väl helt på vad du anser? Men det är inte negativt ur något synsett. 

Killar som han gör mig förundrad över hur stor skillnad det kan vara mellan människor…

Medarbetare på Skor iFokus

Anonym
Anonym
2

Tack för alla era svar. Vi har dejtat ett bra tag och jag har känt han, jag har velat bli ihop men han har sagt att vi ska vänta han har vart romantisk och ah nu fattar jag väl att han mest ville ha sex.. Men iaf trodde aldrig att han skulle filma in allt utan att jag visste om det och dessutom visa sina kompisar videon och kalla mig för en slampa. eller "billig slampa" så mycket som jag hört att denna killen knullat runt förut så borde han väl oxo vara en slampa.. 

Ska fundera på att anmäla är så j*vla rädd bara..

Tjeja
15

Du är ingen slampa för att du haft sex när du ville ha det. Men han är en kriminell på riktigt däremot som har begått flera brott han lätt kan bli fälld för så polisanmäl honom så han får lära sig rätt! Dels har han filmat dig mot din vetskap och vilja utan ditt tillstånd! Dels har han utan ditt medgivande visat filmen för andra. Och sedan förtalar han dig. Det han gör är att han sexuellt ofredar dig med detta. Att du frivilligt haft sex med honom innan är inte varken en ursäkt eller tillstånd för honom att göra som han gör! Polisanmäl!!! Kram!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Tjeja
4

Den som ska vara rädd är han! Berätta det för polisen också att du är rädd. Du har rätt att vara anonym emot honom. Om han själv knullat runt som du säger lär det finnas fler som har saker att anmäla. Han har säkert också fler olagliga inspelningar utan tillstånd från andra tjejer med. Hur ska han då göra eller ens veta vem som anmält honom? Han vinner ju inget på att hota någon eller flera av tjejerna. Det förvärrar bara straffet för honom. Set finns ju liksom filmbevis på vad han sysslar med liksom. Fråga gärna bland andra tjejer han varit med om du känner till någon av dem. Ni kanske kan anmäla honom tillsammans t o m!?

Calcifer
4

Slampa är ett uttryck skapat endast för att kunna ge människor skuldkänslor kring ämnet sex.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Fyratassar12]
2

Du är INTE en slampa <3 Det han gjorde var helt fel på alla plan så anmäl han utan att tveka för din skull :)

pyromanen
11

Det du gjort, varit kär och haft sex med den du är kär i, är nånting fint. Det du gjort är fint! Det han gjort är inte bara olagligt och blr polisanmälas, det är dessutom riktigt jävligt elakt och fult! Så: du är fin, han är jävligt ful! Raka ryggen och gå till polisen och anmäl honom.

n00bArtWork
2

Isåfall är jag en slampa för att jag legat med flera utan att vara kär i dem, brukar dock skoja med min sambo att han är största slampa av oss då han ett år låg med 15 brudar som han knappt ens minns ansiktet på. Ta inte åt dig för fem jävla öre, det är svårt, kan kännas nästan omöjligt och du kan vara ledsen som fan men om han baserar era ligg på att du är en slampa som du värdesatte som något kärleksfullt som han drog i smutsen och dessutom spelade in en video utan ditt samtycke.. Tycker du ska sluta vara ledsen över honom och börja bli förbannad och sätta dit hans arsle för den där filmen, polis anmäl.

Sarah
5

Polisanmäl idioten! Vilket övergrepp! Det finns inga slampor. Det är kul att ligga och det har du all rätt att göra, så mycket du vill, med hur många du vill, så länge de vill.

Zadeira
1

Man "brukar" väl säga att en slampa är en tjej som ligger runt med vem som helst lite hur som helst, utan känslor osv. Eller, det är så jag tolkar att folk som använder slampa som nedsättande brukar mena med det. Det du beskriver faller inte alls under det, du skriver att du hade känslor, att du litade på honom, ni har träffats och dejtat och att du ville bli ihop. Det är inget fel i det du har gjort alls. Det är inte heller fel för någon av könen att ha sex hur de vill och behagar.

Det han har gjort är däremot olagligt och han har utnyttjat dig. Han har spridit rykten om dig och filmat dig utan din vetskap, vilket jag har för mig är olagligt.

Jag tycker du ska anmäla honom. För din egen skull.  Då bekräftar du dig själv och att du inte har gjort något fel, medan du visar på att du har blivit utsatt för något felaktigt. Det kan vara fruktansvärt jobbigt att anmäla någon, särskilt om man har skuldkänslor själv och anklagar sig själv (jag har själv blivit våldtagen så jag vet hur det kan kännas), men om man väl anmäler så känner man ofta sig lite starkare, lite bättre, eftersom man står upp för sig själv och sin egen rätt.

Zepp
1

Du är ingen slampa.. och han har begått en brottslig handling!

Du har rätt att ligga med vem du vill och med hur många du vill!

Antingen tycker du att det var så kränkande och polisanmäler eller så glömmer du och går vidare!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

VästkustFia
1

Kan bara instämma med övriga. Du följde dina äkta känslor och har inte gjort något fel alls men han visade sig vara ett svin, så stå på dig!

Anonym
Anonym
12

Idag smsade han mig och sa att han ångrar sig och att han raderat videon.. och att han gillar mig. och jag skrev till honom att jag  tänker anmäla honom!! har inte fått något svar ännu, han blev säkert rädd..

Tjeja
1

Visst, lätt att säga att han gillar dig om han på så vis kan lura dig att falla för honom igen. Så han kan hoppad på att slippa anmälan och annat. Han har väl plötsligt insett sin olagliga idiotoska tilltag och ja.. han är säkert rädd, hoppas verkligen det i alla fall för då har han i a f förstått hur fel han har burit sig åt. Med all rätt ska han vara rädd!

Urhasten
6

#17 BRA GJORT!

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️