Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettfysisk-hälsa
Läst 965 ggr
Anonym
Anonym
2015-08-22 18:59
0

Blöder efter visst typ av samlag

Tänkte att jag inte skulle skriva detaljerat i rubriken så förklarar vidare här: Hade analsex för första gången idag och jag gillade det. Gjorde inte ont eller något. Men gick på toa efter och upptäckte att jag blödde. Kollade och det var från analen. Fortfarande inte ont, men det kom ganska mycket blod, så jag blir ju lite orolig.. Borde jag göra något? Tänkte att eftersom det inte gjorde ont så kanske det inte är någon fara? Men jag vet inte..

[Aralia]
2015-08-22 19:06
4

Det kan bli små sprickor på ringmuskeln, särskilt om du inte använde ordentligt med glidmedel. Inget farligt men använd glid nästa gång är mitt råd..

Anonym
Anonym
2015-08-22 19:14
0

#1 funderade på om det var så. Det har slutat blöda nu i alla fall. Ska absolut använda mer glidmedel nästa gång.

[Aralia]
2015-08-22 19:18
0

Ja, ett bra glid är A och O… och uppvärmning så klart. 😉

Tjeja
2015-08-22 19:20
4

blä för analsex!

Men nej det är oftast inte något farligt att blöda från analen. Inte mer än att varje litet sår är en ingång för infektioner ifall den man har sex med bär på någon könssjukdom.

Att blöda från analen är ganska vanligt. Hemorrojder tex är ju vanliga och dem blöder ofta.

Så nej.. farligt är det troligtvis inte, men läbbigt tycker jag ändå.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anonym
Anonym
2015-08-22 19:25
8

#4 Nu bad jag ju inte riktigt om eran åsikt om analsex, så det var lite onödigt att tillföra.

Tack för ditt svar, annars. :)

Tjeja
2015-08-22 19:32
2

Ja det var väl onödigt att säga min åsikt förstås. 

Men det jag verkligen ville framhäva är att oavsett vad jag tycker om det så är det inget farligt. 

M a o kan du vara ganska lugn om någon som tycker tanken är blä ändå erkänner att det är ofarligt. typ så ;)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.