Vad gör/är/känner du nu?
Vad är du och vad gör du nu?
Hur känner du dig just nu?
jag är på jobbet och är så uttråkad, det är helt dött här, händer ingenting, längtar hem till mina söta hundar.
Är hemma, sitter vid datorn
Kännr mig trött
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är hemma i min soffa och tittar på youtube. Känner mig trött och seg. En dålig dag skulle man kunna säga.
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se
Jag sitter hemma i soffan vid datorn och surar.
Kafferep hos svärföräldrarna med en tårta jag bakat :-)
Jag sitter hemma vid datorn och surfar runt lite. Känner mig lite ensam och har smått ångest för tillfället, annars är det väl bra..
#3 Varför surar du?
#5 Åtta dagar över tiden och bebisen vägrar komma ut :P
Soffan efter att ha ätit mig knökmätt i 3portioner blåbär med grädde. Trött och nöjd efter en somig fin semesterdag där jag både hunnit sätta in 4 fönsterkarmar i nya verkstadsbyggnaden, plockat blåbär och tagit hand om mitt grönsakslanne.
#6 Åh såpass, gratulationer och lycka till. Hellre lite sent än för tidigt ;)
#8 Tack! Ja, det har du ju alldeles rätt i :)
#9 Men kan förstå att vara höggravid inte är det roligaste ;)
#5 spännande, vet ni vad det blir? Hur länge kan du gå över innan dom sätter igång det? Lycka till :)
Sitter hemma i soffan med surfplattan och känner mig ledsen för jag berättade för en vän om några saker jag mår dåligt över, jag ville inte att någon skulle veta men jag har hållit det inom mig så länge så det bara hände.
#12 Varför mår du dåligt av det? Kändes det inte bra att berätta för någon äntligen?
Är på jobbet Det är stendött och inte kul alls Längtar hem till chinchillorna och till mina målarböcker
Sitter och tråkar på jobbet. Inte mycket kunder alls :( 10h pass också, slutar 8 ^^ hihi
Hemma. Kom nästan precis hem från jobb. Känner mig trött, ledsen och omotiverad :(
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Väntar på att Sims ska starta och på att fästmannens syster och pappa ska svara på messenger Är nervös, jag brukar inte prata med dem så här mycket och är rädd att jag ska göra ett dåligt intryck trots att jag och fästmannen varit tillsammans i 2 år
Medarbetare på Skor iFokus
Känner mig ledsen och sviken samtidigt som jag kollar på serien Poldark.
Sitter hemma och är lite småledsen att jag inte hade råd att gå på Way Out West och se Pet Shop Boys. 😭
#11 Det är lillebror som lurar där inne :)
Man blir igångsatt på dag 15 så nu är det max fyra dagar kvar i alla fall, fem med idag då.
Tack!
Jag är mätt och lite trött. Känner mig luddig och fryser lite fastän mina ben känns väldigt varma. Jag sitter och funderar på om jag ska sova lite, eller om jag ska läsa. Jag är också besviken över att vi faktiskt inte har haft någon åska här på hela sommaren, eller hela året för den delen. Mitt hår är slitet och fult.
#20 har du försökt förklara för bebisen att det är dags att komma ut nu? Han kanske har glömt när det var och ligger ett par veckor efter i planeringen? Haha För att inte vara för ot: drar mig för att gå ut med hunden. Har gymmat och vill egentligen slänga mig på sängen och beställa en pizza. Men ska ut med hunddjuret och sen ställa mig och laga mat… Suck
Medarbetare på Skor iFokus
Sitter framför en dator för en gångs skull. Kunde äntligen radera alla 107 PM :P
Väntar på att klockan ska gå så jag kan äta kvällsmat. Måendet är ok. Uttråkad.
Sitter med datorn och slötittar på tv samtidigt. jag är trött och väntar mest på att tiden ska gå så jag kan gå och lägga mig
Ligger i sängen med datorn i knät, är lite småtrött men glad över det vackra vädret vi blivit bjudna på i helgen. Ska straxt bege mig till jobbet och är väl lite omotiverad men förhoppningsvis kan kollegorna ändra på det 😃
~mikkan