Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettfysisk-hälsa
Läst 882 ggr
marre96
0

Någon som haft?

Hej! I juni fick jag så otroligt ont i brösten så jag var nära att svimma. Hade sen majbrasa å stod där och kolla på brasan då jag fick som "förlamade" bröst… Det gjorde så otroligt ont. Känslan var ungefär som när man förfryser någon riktigt grovt. Någon som har varit med om det eller vet vad det är? Fick det igen för någon vecka sen och börjar bli riktigt oroligt nu… Är så rädd gör den smärtan igen… Det gjorde så otroligt ont…

Aleya
1

Gå till läkare skulle jag säga

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Karmatarerskanise
0

Mitt råd blir också; gå till en läkare.

marre96
0

Ja jag ska det om någon vecka

Tjeja
0

Läkare säger jag med! Och gärna snabbare än nästa vecka om möjligt. Jätteviktigt att du berättar om dina fysiska upplevelser och omständigheterna och ditt mående innan det hände osv också. Har du mått dåligt innan psykiskt på något vis? Haft ångestattacker eller så tidigare? Huruvida du har det eller inte är också jätteviktigt att berätta lika väl som att berätta om du levt stressigt under några perioder i livet.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anonym
1

Kan vara ett cirkulationsproblem. Jag har kärlkramp i bröstvårtorna, så som en del får i fingrarna när de blir helt vita och kalla. Raynaud's fenomen heter det. Kan få det före mens när brösten är svullna, om jag fryser, om jag ligger på mage eller om jag har för hård bh. Jag vet inte om man kan få det i hela brösten kanske? Förstår om det är svårt att kolla ute bland folk, men försök kolla när det händer om brösten ändrar färg också. Gå till doktorn är nog också en bra idé, det kan ju vara nåt annat.