Fontänorgasm..?
alltså, när jag och min kille har haft sex, så är det som om jag håller på att pissa ner mig, får nästintill springa till toan och det bara forsar ut, går det att hålla igen det eller bara kommer det helt plötsligt ? har fått det innan men då så bara kom det och jag kunde inte hålla emot det.
Men att få en fontänorgasm känns väl? Jag menar, man känner ju en orgasm, men fontänvarianten ska väl kännas annorlunda. Och det är inte urin som kommer då.
/Christine
Jag har väldigt lätt för att få fontänorgasm, jag kan hålla emot men ber samtidigt min kille att lugna sig och låta mig pusta ut lite.
Ibland känner jag jättemycket, speciellt när jag hållt igen ett tag och ibland blir det bara väldigt blött plötsligt.
Känns lite som att kissa på sig men ändå inte, det är en viss skillnad.
Skulle det vara urin så skulle du defenitivt känna det på lukten.
Vätskan från en fontänorgasm luktar väldigt sött.
Vänliga hälsningar Sanna.
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 
jo jag vet, men grejen att man kan hålla tillbaka det ? :O
Jag kan inte hålla igen det, om jag inte avbryter precis innan (vilket jag inte har något intresse av att göra). För mig känns det väldigt annorlunda jämfört med en vanlig orgasm eller känslan när man kissar på sig. Det är helt enkelt en helt unik känsla.
Jag ser till att ha en handduk under mig, så är problemet löst.
//Jessie
men finns det några tecken på att man har fått '' fontänorgasm'' ? för jag menar, de gångerna jag har fått det så har det lixom inte varit skönare än en vanlig orgasm ? O.o
Jag upplever inte fontänorgasmen som skönare än en vanlig orgasm, bara annorlunda. En vanlig orgasm kan vara både starkare och skönare, men fontänorgasmen känns på ett speciellt sätt. Vätskan som kommer luktar (och smakar) sött, så enligt mig märker man att det inte är kiss.
//Jessie
när du får en fontänorgasm så behöver inte själva ¨sprutet¨ och orgasmen komma samtidigt, de hänger inte helt ihop.. dvs du kan ¨spruta¨ och sedan komma senare eller utan att komma över huvudtaget :)