Kvinna iFokus

Kvinna

Etiketti-hemmet
Läst 1743 ggr
Bill&Bull
0

Flytt feber?

Vet inte ens om det finns något som kallas flytt feber.. men jag är mitt uppe i en flytt, varit långa veckor i väntan på beslut om jag kunde flytta tidigare och nu äntligen kan jag det. Jag borde hoppa av glädje! Jag vill flytta, det ska bli skönt! Men.. jag är helt apatisk. Va tusan händer med mig?! Jag fattar inte själv vart "lusten" är om man ska uttrycka det så. Vet inte vad jag ska göra, har inte ens mycket att packa de skulle gå undan om jag bara körde på. Men jag bara sitter och tittar, eller går ut från lägenheten och gör annat.. Behövde bara skriva tror jag, men om nån vänlig själ har något tips så uppskattas det.

||My Love For Animals Is Immortal||

Karmatarerskanise
2

Så var det för mig med.

Jag tog dit en väninna som jag visste var bra på att sätta igång och då släppte det. Skrev också en lista på vad som behövdes göras.

Bill&Bull
0

#1 Tack! Ska skriva en lista så kanske man får lite översikt på vad som ska göras så det inte behöver kännas så överväldigande allt.

||My Love For Animals Is Immortal||

Karmatarerskanise
0

#2 Precis. Det känns lätt överväldigande när man inte vet var man ska börja.

Jag googlade efter flyttips och flyttlistor och tog hjälp av det :)

Aleya
0

Jag vet hur du känner. Flyttade nyligen och jag kunde se på alla grejer och bara bli helt utan energi. Knäppt nog så gick det lättare då min mamma var med och packade ner. Då gjorde jag annat.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen