Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1423 ggr
Monisp
0

Bröst

Det är en sak jag har tänkt på väldigt länge, och det är nämligen mina bröst. Jag är en 15 årig tjej och mina bröst är väldigt långt ner och de ser väldigt konstiga ut. Jag började använda bh först när jag var 12 år och då hade mina bröst växt väldigt mycket. Nu är dom väldigt långt ifrån varandra och dom är inte så jämna, det är väldigt platt och sen blir det jättestort mitt i allt. Jätte svårt att förklara, kan tillägga att jag har storlek 75 D nu. Mina bröstvårtor är väldigt stora också. Nu när jag har förklarat lite har jag några frågor: 1. Blir bröstvårtorna mindre? 2. Kan brösten "höjas" med åren? 3. Blir dom större och jämnare? Jag tycker verkligen inte om mina bröst. Storleken har jag inget problem med, det är bara formen jag verkligen inte tycker om.

Fridaaaa
2

Bröst ser väldigt olika ut. Och bröst är ojämna: Vissa med mer skillnad än andra.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ChristineL
1

Nej på alla tre, större kan dom bli men jämnare blir dom inte. Alla har olika stora på höger och vänster.

Maleficum
4

Bröst varierar massor och de är sällan jämna i storlek och "perfekta".  En del har stora bröstvårtor andra har mindre, en del har brunare färg och en mer mer rosa.

Brösten kan variera lite bla beroende på vart i menscykeln du är. Vid mycket träning kan dem minska.

Mitt bästa tips är att helt enkelt börja tycka om dina bröst! Dem är dina och dem är speciella!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

pyromanen
1

Mer likadana kan de bli, mina var hemst olika i början men skillnaden minskade sen.

Myrrami
1

Brösten kommer inte höjas men om du tränar upp bröstmusklerna kan det se ut som de är lite större även högre upp. Annars är det bara att se till att hitta en behåmodell som du tycker ger dig "rätt" form.

IceTee
1

Mina ser väldigt likadana ut och jag är snart 20. De lär inte ändras mer, och har man naturligt stora bröst är det inte ovanligt att de hänger. Bröstvårtorna kommer inte att bli mindre, men de kan bli mörkare. Jämnare kan de bli om ena bröstet "växer ikapp" det andra!

Medarbetare på Skor iFokus