Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 1397 ggr
Officielle
0

Rädd

Måste fråga om en sak eftersom att det hänt mer än en gång och jag är rädd för att det är något farligt. När jag onanerar brukar jag först smeka mig själv tills jag kommer. Efter det brukar jag använda fingrarna och pulla mig själv. Flera gånger efter att jag pullat mig själv har jag ljusrött/rosa klet på fingrarna, vet inte om det är blod för det är väldigt ljust. Syns lite på papper om jag torkar. Är det här något farligt? :( Det blir aldrig så när jag endast smeker mig själv och inte för upp något, då blir det ingen färg på pappret om jag torkar.

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Anonym
Anonym
0

Låter skumt

Officielle
3

#1 Kan säga att det där inte gjorde mig mindre orolig.

Anonym
Anonym
0

Har aldrig hänt mig, vi får se vad de andra säger men jag skulle söka sjukvårds hjälp!🙂Kan ju vara något som är fel.

Scorpio97
3

Skulle tro att du råkar riva lite med naglarna, så du får små sår. Har själv råkat göra så några gånger, eller riva upp något litet veck. I så fall är det inget farligt. Men är du orolig så skadar det ju inte att kontakta umo/gyn och kolla.

//Jessie

Karmatarerskanise
1

Låter som du river dig. Har du långa naglar?

ChristineL
3

Det låter som vanligt slidsekret, det kan ju ha olika färg och produceras mer när man är upphetsad. Ev kan du har rivit dig eller så är det ett litet blodkärl som brister. Inget farligt :)

Officielle
1

Åå vad glad jag blir av era svar! Ja, jag har långa naglar men ska klippa ner de direkt! :D

Zadeira
2

Det händer mig också, både när pojkvännen pullar mig, när vi har vaginalt sex eller jag använder dildo. Är ganska så säker på i mitt fall att det är som att det skavs upp nåt litet sår eller så. Pojkvännen har ganska så vassa naglar. Det händer mig även då jag är väldigt våt eller använder glidmedel.

Så länge du inte upplever någon smärta eller fysiskt obehag är det nog inte något att oroa sig för.

IceTee
0

Jag tycker att du ska klippa naglarna (som du redan skrivit själv) och sen låta det vila ett par dagar så fet får läka helt!

Medarbetare på Skor iFokus