Vilken epilator?
Hej!
Nu kanske jag är helt ute och cyklar med tanke på var jag lägger upp detta inlägg… Men, jag är på jakt efter en epilator men har ingen aning om vilken jag ska köpa.
Vill ha en som är batteridriven och kan användas i duschen, samt att den helst inte överstiger 500 kr. Tips någon?
asså du kommer inte hitta någon epilator för 500 kr minst en tusenlapp om det ska vara en riktig "epilator" mitt tips är att kolla på typ netonnet eller någon lager affär!
Hej! Jag startade en tråd om detta för bara några veckor sedan. Du får gärna läsa igenom den här och ta del av goda tips från goa ifokusmedlemmar!
Jag gjorde så att jag hittade en epilator på blocket, dyrgripen Braun Silk Epil 7, som bara hade testats av hon som jag köpte den av :) 300kr köpte jag den för! Jag är nöjd, men det gör ju lite ont de första gångerna, jag hoppas bara det blir bättre och bättre.
Alltså finns massor under 500 kr, visst de kanske inte är lika bra, men tänkte att jag vill inte lägga ut jättemycket pengar för att bara testa. :)
Jaha, ska kolla in den tråden då! Aa så hade man ju också kunnat göra… Kanske ska kolla runt lite där också :)