Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 1601 ggr
Officielle
0

Träffa nån ny

Har kommit över mitt ex och börjat få känslor för en annan kille nu. Jag vill verkligen att han ska gilla mig och jag vill inte att det ska kännas stelt när vi ses. Kan ni ge tips på saker man kan prata om ifall det blir lite tyst någon gång? Eller på något man kan göra som inte är stelt(kolla på film går FETBORT).

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

fruktgumman
0

fika, bowla, ta en promenad

Denna kommentar har tagits bort.
Andorr
1

Jag skrev något här, men det är tydligen borttaget? 🤔

Mandusius
0

Håller med fruktgumman fika är något som jag tycker är perfekt när man vill göra något och det inte ska vara så stelt. Då kan man prata om tex: väder, fikat, vad man har gjort i veckan, intressen, många av dessa ämnen gör ju att man snubblar in på andra :)

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

Lindb
0

Gå promenad, det blir alltid så pressat när man sitter mittemot varandra på ett fik, sedan kan ni besöka någon intressant plats. Ett museum, en cool kyrka? Då har ni saker att titta på och prata om!

/Medarbetare på Ätstörningar Ifokus

Skogsraah
1

Håller också på promenad! Och att ni kanske kan stanna och fika efter ett tag när man "brutit isen" lite? :)

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se