hur ser erat sovrum ut?
skulle vara spännande att få se bilder på era sovrum, har nämligen inga ideer , ska byta all inredning i mitt sovrum de enda jag kommer på att jag ska köpa är , säng , sängbord , sminkbord.. och det känns väldigt lite..inredning.. har funderat på levande ljus , gardiner..men kommer inte på något mer. Sen ska jag ha det väldigt vitt ( alla möbler jag ska köpa är vita ) men tänkt på att de kanske blir för ljust..och tråkigt då.
Prova att fråga på Hemmet iFokus också.
Haha, jag och pojkvännen knör ihop oss på ett sovloft så det är inte jättefint direkt 😂 Men i övrigt har vi mycket förvaring (så inte all skit ligger framme) och mysiga detaljer (mycket hav-tema då vi bor vid stranden) doftljus och fina kuddar :) Bor väldigt litet dock, haha.
Prova att ha färg på textilier, det är ju enkelt att byta ut om man tröttnar :) Behöver ju inte vara skrikrosa eller knallgrönt. Vi har marinblått, beige, vitt. Bara lugna färger :)
Mitt sovrum är väldigt vitt. En säng, en garderob och en byrå med en massa parfymer på. Parfymerna är den enda färgen i rummet :)
Sover ju bara där inne och då är lampan släckt.
Det är väl en smaksak om man gillar ha allt i vitt eller inte, jag gillar färger och att det är dova eller varma färger just i sovrummet om jag har valet.
Här är några bilder från ett sovrum jag hade för några år sen som jag tyckte mycket om, tapetserade och målade allt själv, hyresvärden ville ha allt trä i vitt annars hade jag nog betsat det mörkt och valt andra garderober.
Vi har lite speciellt sovrum. Speciell säng i alla fall 😃 Just nu har vi en svart fondvägg med röda väggar, inte vitt.
(brukar inte vara spindelnät i vanliga fall, bilden togs på halloween)
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se
Mitt sovrum består av en säng och ett nattduksbord typ. :) Ska ändå typ bara spendera tid till att sova där inne. :) Inget rum jag sätter mig i och myser direkt. :)
Vårat sovrum innehåller en dubbelsäng, en spjälsäng, en byrå med bebiskläder, ett sängbord och en stor tv-möbel (kombinerad historia med bokhylledel, vitrinskåp mm.). Inte mycket att se alltså 🙂 Tv-möbeln ska vi slänga ut för att få mer yta, och byrån ska flyttas så dvd mm kan stå på den under tvn.
Fina sovrum alla har! Här hemma står en säng, dator, akvarium samt en mängd terrarier. Tror tyvärr inte det är någon vidare inspiration. 🤐
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Röd soffa, röd matta, mörkbrun säng bäddat med rött, gult, orange och mörkrosa. Två mörkbruna byråer. Du mörkbrunt litet bord och matchande spegel. Lila gardiner och gröna växter. Älskar mitt varma färgglada sovrum :)
#6 Var är din säng ifrån? 😮
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
I vårt sovrum är all inredning vit, men vi har färg på väggarna istället!
Ikea =)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#13 Okej. Måste säga den är riktigt underbar tycker jag! 👍
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Vi har samma säng som #6 🙂 I övrigt är väggarna mörkbruna och vi har småbyråer i ekfanér samt varsin enkelgarderob i ekvanér på varsin sida om sängen, så möbleringen är symmetrisk så att säga.
Mittemot sängen står en bred brunsvart Malm-byrå med tv, dvd-spelare och små högtalare på. Står en stol bredvid byrån där min man har lite kläder. Jag har kläder på ett litet brickbord som står en bit från sängen.
Sen har vi även en projektor och bioduk därinne, underbart😃
På golvet har vi en "korthårig" heltäckningsmatta. Gardinerna är svarta och ljustäta, så när dom är fördragna och sovrumsdörren är stängd, då är det kolsvart i rummet! Har aldrig sovit så gott som jag gör i detta sovrum.
/Christina