Är det oschyst?
Hejhej,..
Jag ville bara fråga.. lite frågor!!
Mitt ex gjorde slut med mig för en vecka sen vi hade vart ihop i ett halvt år.. han sa att han gjorde slut för att jag inte var tillräckligt kvinnlig han sa att kvinnor ska sminka sig och ha parfym också vara mer förnäma o inte sitta bredbent osv..
vad tycker ni, är det ok av han? :(
Nej, det är inte okej av honom. Han har ingen som helst rätt att komma och säga hur kvinnor "Ska" vara. Det är inte något han, eller någon annan, bestämmer. Kvinnor lever inte för att behaga män. Kvinnor lever för sig själva, precis som alla andra.
Ditt ex var inget annat än en mansgris som antagligen hade alldeles för höga tankar om sig själv. Du förtjänar helt klart någon bättre.
Nej absolut inte OK av han att säga så.
Han har verkligen en "gammadags" syn eller vad man ska säga va som är kvinnligt eller inte. Hade aldrig accepterat om min sambon sagt så
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
TS tog bort sig snabbt av någon anledning
Eh, vilken douche… Ni hade varit tillsammans i ett halvår? Har han under hela den tiden varit med någon som han inte finner tillräcklig då eller? SKÖNT att han gjorde slut och du fick veta vilket as han var. Du förtjänar bättre. Någon du kan vara dig själv med och som älskar dig för det.
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Om det är hans åsikt får han väl leta efter en kvinna som delar den åsikten… Själv så är jag ganska ofeminin, sminkar mig nästan aldrig (max någon gång per år), parfym används lika flitigt som sminket och jag är ganska bredbent för att jag tycker det är bekvämt.
Skulle min pojkvän inte acceptera mig för detta så vet han vart dörren är för det är en del av min personlighet och om han älskar mig så älskar han alla delar av personligheten inte bara några utvalda.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Om han finner det oattraktivt med kvinnor som går utan smink, sitter bredbent, inte använder parfym och både rapar och fiser så får han göra det. Han har lika stor rätt som alla andra att tycka och tänka som de vill. Alla människor attraheras av olika, och det är inget fel eller konstigt med det.
Men, ingen människa har någon som helst rätt att bestämma hur du eller någon annan ska vara. Du ska aldrig, under några som helst omständigheter, ändra på dig för att någon annan vill det. Den enda gången du ska ändra på dig är för att du själv vill det. Trivs du som du är, fortsätt då vara som du är. Du kommer att hitta en kille som tycker om dig precis som du är.
asså haha hur blev han ens tillsammans med dig från början , ja menar han måste vetat att du sitter bredbent , inte använder parfym och inte sminkar dig. lol..han är antingen under 16 år eller jävligt…….jaaa
Jag tycker det var bra att han gjorde slut så att du slipper honom och kan hitta någon som uppskattar dig som du är istället.
TS är inte kvar